آی‌فون بعدی، وداع شاهزادگان اپلی با دنیای هوشمندها؟!

next-iPhone-wireless-charging
اگر به خاطر داشته باشید، آی‌فون 5 از یک شیشه ضد خش با نام sapphire glass برروی لنز دوربین خودش بهره جسته بود تا بدین وسیله لنز دوربینش را از خط و خش مصون بدارد! اما به تازگی یکی از تامین کنندگان تایوانی، با انتشار گزارشی مبنی بر بکار برده شدن این شیشه ضد خش بر روی کلید HOME نسل بعدی شاهزادگان آی‌فونی خبر داد!
این شیشه ضد خش، تشکیل شده از مواد آلی مقاوم و با دوامی است که از شیشه‌های گوریلا گلس چندین برابر قدرتمند تر است اما به خاطر قیمت بالایش، سازندگان تلفن‌های هوشمند و تبلت همچنان از به کار بردن چنین شیشه‌های قدرتمندی بروی محصولات خویش سر باز زده و از شیشه‌های ارزان قیمت گوریلا گلس بر روی آن‌ها بهره می‌جویند!

همچنین این شیشه مقاوم قرار است دکمه HOME موجود برروی شاهزادگان آی‌فونی را در سلطه خویش گرفته تا از خراب شدن آن در دراز مدت جلوگیری به عمل آورد! همچنین در این گزارش اشاره شده است دکمه HOME فیزیکی موجود برروی شاهزادگان آی‌فون پوش، قرار است جای خودش را به یک کلید لمسی و خازنی بدهد تا اپل بتواند تکنولوژی تشخیص اثر انگشتش را در این دکمه لمسی پیاده سازی نماید! گرچه این تغییرات عمده به حساب نمی‌آیند اما همگان انتظار دارند تا نسل جدید شاهزادگان آی‌فونی، پرشکوه‌تر از گذشته در برابر رقبای اندرویدی‌اش حاضر شده و آن‌ها را مغلوب توانمندی خویش نماید، وگرنه ممکن است این شاهزادگان خوش اندام، همانند پسران سیمبینی نوکیا، طعم تلخ شکست را به سختی بچشند!

11 در مورد “آی‌فون بعدی، وداع شاهزادگان اپلی با دنیای هوشمندها؟!”

  1. نظرات نگارنده این متن و متن های مشابهش که مدام سعی در کوباندن نوکیا و اپل داره مضحکه! طعم تلخ شکست؟؟؟؟!!!! ایفون؟؟!!!!!!!!!!!! برندی که رتبه اول رو در امریکا و کانادا داره از نظر تصاحب بازار… !!
    حتما معتقدید هواوی طعم شیرین موفقیت رو خواهد چشید؟!!! :))) و یا ال جی های دو-سه سال از تاریخ معرفی گذشته!! البته کاریش نمیشه کرد، اینجا ایرانه و این هم یه سایت ایرانیه با کارشناس های ایرانی که تمام تلاششون برگرداندن نظر مشتری ها بسمت برندهای خاصه!!! 🙂

    1. محمد جهانی

      گفتم اگه فقط بخواد همین کارو کنه حتما شکست میخوره!! قبل از نظر دادن یه نگاهی به سر و ته مطلب بندازید!

  2. نمیدونم دلیلش چیه .از وقتی که فهمیدم گوشی چیه و سازنده های برتر گوشی رو شناختم .هیچ وقت از اپل خوشم نیومد .عوضش از همون اول عاشق سونی بودم .

  3. ایمان عزیزی

    این شیشه ای که شما ازش نام بردید شیشه نیست ، یاقوت هست. توی ویدئو رسمی سایت اپل برای معرفی آیفون 5 چندین بار گفت یاقوت . این ویدئو الان هم رو سایت اپل هست.

    1. البته یاقوت مصنوعی هست که در برابر خط و خش مقاومتر از گوریلا گلس است ولی شکننده تره در ضمن به سایت های خارجی هم نمیخواد سر بزنید چون چیزی متوجه نمیشید تو همین سایتهای ایرانی کلی در موردش مطلب نوشتن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH