با استفاده از این بند بدون نیاز به گوشی فقط با نوک انگشتان‌تان تماس بگیرید!

امروزه راه‌های مختلفی برای تماس با دیگران وجود دارد. می‌توانید از تلفن استفاده کنید یا نرم‌افزارهای تماس صوتی و تصویری را امتحان نمایید. اما شاید راحت‌ترین کار، استفاده از نوک انگشت باشد! Sgnl یک بند ساعت تعویض‌پذیر هوشمند است که با ترکیبی از یک سیستم هوشمند لرزش پوست با بلوتوث به شما اجازه می‌دهد به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید.

این سیستم چگونه کار می‌کند؟ بند ساعت سیگنال را با استفاده از بلوتوث از گوشی شما دریافت می‌کند. زمانی که سیگنال رسید، یک لرزش ایجاد می‌کند که صدا را به نوک انگشتان شما منتقل می‌کند. زمانی که نوک انگشتان خود را به گوشی خود بزنید، لرزش طنین می‌اندازد و صدا در گوش شما تقویت می‌شود. Sgnl از یک باتری پلیمری لیتیومی استفاده می‌کند که تا ۵۰۰ بار قابل شارژ است. سازندگان می‌گویند که باتری Sgnl تنها باید یکبار در هفته شارژ شود. البته سیستمی برای تماس گرفتن نیز وجود دارد. Sgnl اجازه می‌دهد که ۵ تماس را به ۵ چراغ ال‌ای‌دی نسبت دهید. شما قادر خواهید با استفاده از دکمه‌های صدا، تماس‌ها را انتخاب کنید و با استفاده از دکمه کاربردی، تماس بگیرید. نیازی نیست حتی به اسمارت‌فون خود دست بزنید. نکته مهمتر اینکه این بند ساعت در برابر آب نیز مقاوم است.

این بند ساعت فعلا به صورت پروژه کیک‌استارتر است و افراد می‌توانند برای آن ۱۳۹ دلار پرداخت کنند. با پرداخت این مبلغ مجموعه شامل خود Sgnl، یک ابزار جداکننده، پورت‌های ارتباطی و یک کابل microUSB دریافت می‌کنید. این محصول در فوریه ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

header

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH