معرفی برنامه JEFIT: مربی بدن‌سازی خود باشید!

Jefit برنامه‌ای است در حوزه ورزش و سلامتی که برای علاقه‌مندان به رشته بدن‌سازی ساخته شده است. با این برنامه یک مربی حرفه‌ای در این زمینه را همراه خود خواهید داشت.

این اپلیکیشن در ابتدا از شما اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، وزن و قد را می‌پرسد و طبق این‌ها برنامه‌های پیشنهادی ورزش بدن‌سازی را به شما ارایه می‌دهد. تمامی حرکات ورزشی با مشخصات زمانی و اطلاعات مربوط به آن، همراه با یک تصویر متحرک که نحوه انجام صحیح حرکات را نشان می‌دهد، در این اپ وجود دارند. شما قادر هستید تا برنامه روزانه خود را به صورت دستی به این اپ وارد کنید و یا از برنامه‌های آماده و فوق‌العاده‌ای که به طور پیش‌فرض حضور دارند، استفاده کنید. علاوه بر این‌ها بعد از انجام هر حرکت بدن‌سازی می‌توانید مدت زمان و تعداد دفعات انجام هر حرکت را به ثبت برسانید و با دوستان‌ خود که از این اپ استفاده می‌کنند، به اشتراک بگذارید. بخش خاصی هم با نام Progress Photo وجود داشته که به شما اجازه می‌دهد تا از خودتان در طی مدت زمانی که ورزش می‌کنید، عکس بگیرید و بیشتر متوجه پیشرفت‌تان بشوید.

Jefit مناسب کسانی خواهد بود که می‌خواهند به رایگان برنامه ورزشی بدن‌سازی متناسب با بدن‌شان را پیدا کنند و در کنار آن با تمامی حرکت‌های بدن‌سازی و نحوه انجام درست‌شان آشنا بشوند.

این اپلیکیشن به صورت رایگان برای اندروید و iOS قابل دانلود بوده و تنها برای نسخه پیشرفته که شامل فیلم‌های آموزشی می‌شود، می‌بایست مبلغی را پرداخت کنید. Jefit را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید.

GooglePlay1app-store

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH