تماشا کنید: مقایسه سرعت آی‌فون ۷ با گلکسی S7

یکی از اصلی‌ترین رقبای آی‌فون جدید را می‌توان پرچم‌دار کنونی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی S7 Edge به شمار آورد. هر دو بسیار قدرتمند و از بهترین‌های بازار هستند و همچنین طرفداران بسیاری هم دارند. اما هنگامی که بحث مقایسه پیش می‌آید، کدامیک از این دو غول عملکرد بهتری خواهد داشت؟!

در ویدیوی زیر یک مقایسه جنجالی بین گلکسی S7 Edge و آی‌فون ۷ با زیرنویس فارسی برای‌تان آماده کرده‌ایم تا به یک پاسخ مناسب برای سوال‌مان برسیم. پس همراه ما باشید.


همان طور که مشاهده کردید، هر دو گوشی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. سرعت باز کردن برخی اپ‌ها در آی‌فون و برخی دیگر در گلکسی بیشتر بود. بنابراین انتخاب پرقدرت‌ترین بین این دو هندست واقعا کار دشواری است. نظر شما چیست؟ آیا عملکرد این دو پرچمدار را یکسان می‌دانید؟

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

3 در مورد “تماشا کنید: مقایسه سرعت آی‌فون ۷ با گلکسی S7”

  1. خیر به هیچ وجه.چند وقت پیش که یک ویدیو منتشر شد که آیفون۶اس نوت ٧را خورد دیگه این که جاى خود داره

    1. داداش اون بررسی یه بررسیه اشتباه هست که طرف برنامه ها رو تند تند باز میکنه و میبنده تو دنیای واقعی کسی این کارو نمیکنه درسترین بررسی همین هست که این اقا انجام میده و سرعت باز شدن برنامه ها به صورت همزمان رو مقایسه میکنه درستش اینه نه اون ..

  2. فرقی ندارن و بنده ایفون ۶ پلاس داشتم فروختم و منتظر نوت هفت هستم تا وارد بازار بشه..یکسری برنامه های تحلیلی تکنیکال باید نصب کنم رو گوشی که اندرویدی هاش کاملتر از ای او اس هست و البته قلم نیز کار من را بسیار راحت میکنه.سپاس از ویدیو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH