صدای تولیدی از آی‌فون ۷ تنها یک جنجال رسانه‌ای است!

طی دو روز گذشته در رسانه‌های مختلف اخبار ضد و نقیضی در مورد تولید صدا هنگام پردازش اطلاعات سنگین در آی‌فون ۷ مطرح شد که باعث گردید تعداد زیادی از کاربران در مورد خرید این محصول دچار شک و دودلی شوند. پیش‌تر نیز اخباری در آی‌تی‌رسان به سمع و نظر شما رساندیم که دکمه هوم آی‌فون ۷ نیاز به تماس با پوست دست دارد. این موضوعات هرساله و هم‌زمان با عرضه جهانی آی‌فون در کشورهای مختلف پیش می‌آید و از این طریق سعی دارند تا فروش این محصول را تحت تأثیر قرار دهند.

ما در آزمایشگاه خود (منبع) حدودا یک روز وقت خود را صرف کردیم تا این موضوع را در مورد آیفون ۷ و ۷ پلاس تحت بررسی قرار دهیم. البته ذکر این نکته نیز شایان توجه است که دو آی‌فون جدید اپل با سایر محصولات این شرکت مانند انواع آی‌پدها و مک‌ها مقایسه شده است.

طی این آزمایش دریافتیم صدایی که از آی‌فون ۷ و ۷ پلاس در هنگام پردازش اطلاعات سنگین ناشی می‌شود، در تمامی دیوایس‌های دیگر نیز صادق است. من در ابتدا فکر می‌کردم که آی‌فون ۷ پلاس صدای بسیار زیادی تولید می‌کند. اما زمانی که آن را با دیوایس‌های دیگر و در کنار هم تست کردیم، متوجه شدیم که هیچ‌گونه تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد. این تست با اجرای فایل‌های سنگین که پردازنده و گرافیک را به طور همزمان تحت فشار زیاد قرار می‌دهند، انجام شد. حتی باید ذکر کنیم که این صدا توسط آخرین نسل از مک‌بوک پروهای اپل نیز تولید می‌شود و این امر کاملا طبیعی است.

در حالی که بسیاری در مورد این موضوع صحبت کرده‌اند و صدایی که هنگام پردازش اطلاعات سنگین از دیوایس ناشی می‌شود را تا حدودی مورد آزار خویش اعلام کرده‌اند. مهندسان سخت افزار در رسانه‌های خبری مختلف با انواع توییت‌ها در این مورد توضیح داده‌اند و آن را طبیعی دانسته‌اند.

به نظر می‌رسد چیزی در اطراف آی‌فون‌های جدید وجود دارد که باعث می‌شود این موضوع با صدای کمی بلندتر اعلام شود! یکی از این دلایل می‌تواند انفجار زیاد گلکسی نوت ۷ سامسونگ و اطلاعیه‌های بازگشت آن باشد!

7 در مورد “صدای تولیدی از آی‌فون ۷ تنها یک جنجال رسانه‌ای است!”

    1. مهدی ده نبی

      فعالیت های خیلی خیلی سنگین انجام بدین بله یه صدای خیلی کمی داره. صداش مثل تراکتور نیست ?

    1. مهدی ده نبی

      فعالیت های خیلی خیلی سنگین انجام بدین بله یه صدای خیلی کمی داره. صداش مثل تراکتور نیست ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH