مجهز بودن شیائومی Mi 5S به بدنه‌ سرامیکی و ۶ گیگابایت رم

براساس گزارشی هنوز شیائومی نامی برای دستگاه آینده خود انتخاب نکرده است، این شرکت چینی در حال توسعه این مدل بوده و در آینده نزدیک با معرفی و عرضه آن، دستگاه قدرتمند Mi 5 را به چالش خواهد کشید. ما بی‌صبرانه منتظریم تا این غول دنیای تکنولوژی از جدیدترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند خود رونمایی کند، البته شیائومی با انتشار تبلیغ‌های مختلفی سعی در جلب توجه کاربران و رسانه‌ها به سوی خود دارد.

امروز این شرکت تیزری را برای Mi 5S منتشر کرده که بدون نمایش کامل دستگاه، بحث جدیدی را در میان کاربران مطرح می‌کند. گفته می‌شود مدلی که در این تصویر تبلیغاتی نشان داده شده مربوط به جانشین Mi 5 است که از بدنه‌‌ای سرامیکی و قسمت پشتی منحنی برخوردار خواهد بود.

متاسفانه این عکس اطلاعی از زمان معرفی دستگاه جدید یا حتی قسمت مشخصی از آن را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. بااین‌حال تا امروز اطلاعات زیادی از شیائومی Mi 5S فاش شده و ما را با برخی ویژگی‌های آن آشنا ساخته است، البته نمی‌توان با اطمینان کامل به شایعات تکیه کرد چراکه احتمال ایجاد تغییر از جانب شیائومی برای محصول نهایی وجود دارد. تقریبا تمامی شایعات به مشخصات یکسان اشاره می‌کنند، در نتیجه شیائومی با انتشار تبلیغات مختلف تنها قصد بازی با ذهن کاربران را دارد. با توجه به گزارشات منتشر شده این دستگاه به نمایشگر ۵.۵ اینچی با تکنولوژی OLED و رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ همراه با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ تا ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱، باتری پرظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپری، حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، سنسور اثر انگشت، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX260 و ISOCELL S5K2L1 تولیدی سامسونگ سایر مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. استفاده از دو سنسور متفاوت با دریچه دیافراگم‌های غیر یکسان، مقداری عجیب است البته قبل از هرگونه قضاوت باید تا معرفی رسمی منتظر باشیم. شیائومی از دو میزان رم و حافظه داخلی در این دستگاه استفاده کرده که کاملا امکان‌پذیر است چراکه شاید این شرکت چینی تصمیم گرفته از دو نسخه مشابه ولی با نام‌های مختلف برای جانشین Mi 5، رونمایی کند.

xiaomi-mi5s-teaser-september-2016

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH