چگونه همه تب‌های مرورگر Safari را به صورت یکجا ببندیم؟!

اگر از کاربران آیفون یا آیپد باشید، قطعا با مرورگر Safari کار کرده‌اید. شاید یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه شده‌اند، این بود که کاربر مجبور بود برای بستن تب‌های باز شده درون مرورگر، آن‌ها را یکی یکی انتخاب کرده و ببندد. در iOS 10 قابلیتی برای کاربران در نظر گرفته شده که به وسیله آن، خواهید توانست به صورت همزمان، همه تب‌های باز شده بر روی مرورگر Safari را حذف نمایید. امروز در آی‌تی‌رسان قصد داریم روش فعال‌سازی و استفاده از این امکان را برای شما عزیزان شرح دهیم.

قطعا کاربران بسیاری از این مشکل رنج می‌بردند که اپل، سعی کرده در این نسخه از iOS به داد آن‌ها برسد و راهی برای بستن تب‌های باز شده بر روی Safari را در اختیار قرار دهد. برای استفاده از این قابلیت، نیاز داریم از دستورالعمل‌های زیر پیروی کنیم.

۱- در ابتدا فرض می‌کنیم که چندین تب باز شده بر روی مرورگر Safari داریم. برنامه را اجرا می‌نماییم.

۲- سپس گزینه “Tabs” را انتخاب کرده و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید.

۳- با وارد شدن به این بخش، می‌توانید گزینه “Close [x]Tabs” را انتخاب نمایید تا همه تب‌های باز شده بر روی مرورگر به صورت یکجا بسته شوند.

۲-۳-۸۴۰x840

البته می‌توانید برای انجام این کار، از روش دیگری نیز استفاده کنید. در حالت دوم، قادر خواهید بود با انتخاب قسمت “Tabs” گزینه “Done” را مشاهده نمایید. با انتخاب این بخش و وارد شدن به بخش تنظیمات بیشتر، خواهید توانست به صورت کلی، همین عملیات را انجام داده و تمام تب‌های باز شده بر روی مرورگر را ببندید.

نسخه جدید سیستم عامل iOS، شامل امکانات و ویژگی‌های جدیدی است که توانسته محصولات اپل را کار آمدتر سازد و راحتی بیشتری برای کاربر به ارمغان بیاورد. به هر حال، در بخش آموزش، سعی داریم شما را با امکانات افزوده شده به iOS 10 بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید لذت بیشتری از کار با تلفن هوشمند یا تبلت خودتان ببرید.

۳-۳-۸۴۰x768 ۱-۳-۸۴۰x763

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH