سامسونگ پتنتی برای تعبیه اسپیکر در S Pen به ثبت رساند

پتنت جدیدی که اخیرا سامسونگ به ثبت رسانده، نشان می‌دهد که این شرکت در آینده نسخه جدیدی از S Pen را عرضه می‌کند. جدیدترین نسخه S Pen متعلق به گلکسی نوت ۷ بود که ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر آب را داشت. بر اساس پتنت جدید، اسپیکر در ته S Pen قرار می‌گیرد.

نکته دیگری که در این پتنت دیده می‌شود این است که سامسونگ قصد تعویض نام این قلم هوشمند را دارد و آن را با نام Galaxy Note Pen عرضه می‌کند. ثبت این پتنت نشان می‌دهد که قلم هوشمند به جزیی جدایی ناپذیر از سری گلکسی نوت تبدیل خواهد شد و انتخاب این اسم، همگنی بیشتری در این رده از محصولات ایجاد می‌کند.

در این پتنت اسپیکر پایین گلکسی نوت با اسپیکر گلکسی نوت پن تعویض می‌شود. بر اساس این پتنت، گلکسی نوت یک اسپیکر درونی دارد که به محض ورود قلم هوشمند به جای خود با اسپیکر آن ارتباط برقرار می‌کند. زمانی که قلم هوشمند جدا می‌شود، اسپیکر درونی صدا را هم از جای قلم و هم از اسپیکر گلکسی نوت پن پخش می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا اسپیکر قلم هوشمند همه صداها را پخش می‌کند یا صداهایی مانند کلیک یا … را!

هنوز معلوم نیست که آیا این ویژگی برای S Pen محقق می‌شود یا نه. سامسونگ قبلا نیز پتنت‌هایی در رابطه با S Pen به ثبت رسانده، ولی آنها را برای عموم عرضه نکرده است. به عنوان مثال، پتنتی که سامسونگ چند ماه پیش به ثبت رساند، نشان می‌داد که می‌توان از S Pen به عنوان نگهدارنده نوت ۷ نیز استفاده کرد، که عملا شاهد چنین چیزی نبودیم. ولی این پتنت می‌تواند کاربرد‌های عملی‌تری داشته باشد.

۶a0168e68320b0970c01b7c896e53c970b-800wi

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH