گوشی‌های ZTE با گارانتی مدیا پردازش وارد کشور می‌شود

شب گذشته و در سمیناری خبری که در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران ارشد مدیا پردازش و ZTE در ایران به همراه تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد، برنامه‌های آتی این شرکت در ایران تشریح گردید.

ZTE که در سال گذشته همکاری خودش با شرکت یاس جهان را اعلام کرده بود، پس از خروج ناگهانی از کشور، تصمیم گرفت تا این بار به‌صورت انحصاری با مدیاپردازش،‌ همکاری خودش را آغاز کرده و دوباره پای به بازار ایران بگذارد.

در این مراسم، امیرفلاحتکار، مدیر محصولات ZTE درشرکت مدیا پردازش و شاهین محمدی مدیر ZTE درایران، صحبت‌هایی درباره همکاری دو شرکت انجام دادند.

شاهین محمدی در ارتباط با فعالیت‌های ZTE گفت: ما در طی قراردادی ۳ ساله که با شرکت یاس داشتیم، می‌خواستیم تا حضور فعالی در بازار ایران داشته و حضورمان را گسترش دهیم. اما با خروج کامل بخش مخابرات ZTE از ایران، ناچار شدیم تا ما نیز از ایران خارج شویم. هم اکنون هم از طریق نمایندگی کشور دبی در حال فعالیت هستیم و گوشی‌ها نیز از یک ماه دیگر و با گارانتی مدیا پردازش وارد بازار خواهد شد.

shahin-mohammadi

پس از آن، امیر فلاحتکار درباره فعالیت‌های شرکن مدیا پردازش گفت: ورود ما در بازار ICT ایران با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی لپ‌تاپ به بازار و توزیع محصولات در سراسر کشور، از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و گفتنی است که نتایج فعالیت مدیا پردازش دراین حوزه درخشان بوده است، به طوریکه شرکت توانست ظرف مدت ۲ سال، سهم بازار بزرگی رادر زمینه فروش لپ‌تاپ به دست آورده و به یکی از موفق‌ترین فعالان بازار ICT ایران تبدیل شود.

شرکت همزمان با تحولات اساسی بازار ict درجهان و سهم چشمگیری که تبلت‌ها  وموبایل‌های هوشمند از بازار لپ‌تاپ تصاحب کردند، حتی با وجود سهم بازار بزرگی که درزمینه فروش لپ تاپ درایران داشت، تصمیم به یک تغییر مهم راهبردی گرفت و فعالیت خودرا به عنوان یکی از نمایندگان رسمی توزیع و فروش محصولات موبایل ال‌جی درایران آغاز نمود.

دراین راستا شرکت مدیا پردازش با اتخاذ رویکردی نوین در بازارموبایل و با به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و با تجربه و الگوبرداری از شرکت‌های موفق و برتر، توانست رشد سریع، مناسب و قابل توجهی را رقم بزند.

رویکرد فرآیندی، تفکر سیستمی و برنامه ریزی استراتژی محور در مدیا پردازش، نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی و کمی فروش موبایل ال‌جی درایران داشت که قطعا و بدون شک، بزرگ‌ترین دستاورد آن، ادامه فعالیت شرکت از سال ۲۰۱۴ به عنوان تنها نماینده رسمی توزیع و فروش موبایل ال‌جی درایران بوده است.

falahatkar

درحال حاضر شرکت با تحت پوشش قراردادن بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه درسرتاسرکشور، یکی از قدرتمندترین کانال‌های فروش درحوزه موبایل را در اختیار دارد.

حمایت از حقوق مصرف کنندگان و افزایش رضایتمندی آنان، قیمت گذاری رقابتی، رشد سهم بازار و افزایش مزیت‌های رقابتی از استراتژی‌های اصلی شرکت مدیا پردازش هستند.

مدیا پردازش درسال ۱۳۹۵ موفق شد نمایندگی انحصاری شرکت ZTE را اخذ نماید. این شرکت همچنین جهت حمایت از مصرف کنندگان و خدمت رسانی به ایشان، واحد خدمات پس از فروش خود را تاسیس نموده و در استان‌های اصلی کشور نظیر آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان و خوزستان درحال جذب نمایندگی است تا خدمت رسانی به مشتریان را درسریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت قابل قبول انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH