لنوو صدها کارمند موتورولا را اخراج می‌کند!

سال گذشته تقریبا در این زمان، لنوو بسیاری از کارمندان خود را اخراج کرد. حال بنظر می‌رسد که تاریخ دوباره تکرار می‌شود. لنوو رسما اعلام کرده که بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کارمند از بخش موتورولا را اخراج می‌کند. این کارمندان تا ۲۴ ساعت آینده از این تصمیم آگاه می‌شوند.

بنظر می‌رسد که لنوو سعی می‌کند که کارمندان خود را در چین مستقر کند تا هزینه‌ها را کاهش دهد. لنوو می‌گوید بر خلاف این اخراج‌ها، دفتر اصلی موتورولا که در شیکاگو قرار دارد، همچنان باقی خواهد ماند. برخی شایعات خبر از آن میداد که لنوو این دفتر را به کارولینای شمالی که دیگر دفاتر لنوو قرار دارند، منتقل می‌کند.

شاید الان بتوان گفت که موتورولای اصلی، موتورولای پیش از ۲۰۱۱، دیگر وجود خارجی ندارد. موتورولای اصلی به دو شرکت Motorola Solutions و Motorola Mobility تقسیم شد. Motorola Mobility که عهده‌دار تولید محصولات مصرفی الکترونیکی بود در سال ۲۰۱۱ توسط گوگل خریداری شد. گوگل سپس آن را در سال ۲۰۱۴ به لنوو فروخت.

از زمان خریداری توسط لنوو، گوشی‌های مختلفی از این برند تولید شد که گرچه برخی از  آنها امکانات خوبی داشتند، اما نتوانستند حتی ذره‌ای از شکوه موتورولا را برگردانند. موتورولا اکنون تنها ۵۰۰ کارمند در ایالات متحده دارد، موتورولا دیگر موتورولای سابق نخواهد بود و آینده‌ای نه چندان روشن، پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH