منتظر سیم‌کارت‌های اولین اپراتور مجازی کشور باشید!

هوشنگ مرتضوی مدیرعامل اولین MVNO ایران به تازگی اعلام کرده است که اولین فاز از واگذاری سیم‌کارت‌های خود را از اواخر آذر و با برند ایرانتل و سامانتل عرضه خواهند کرد. مدیرعامل اولین اپراتور مجازی کشور اعلام کرده است که درخواست خود مبنی بر دریافت پیش شماره ۰۹۹۹ را به رگولاتوری ارسال کرده است. فعالیت این اپراتور تحت دو برند بنابر گفته‌های مدیرعامل این اپراتور مطابق قوانین است و هم اکنون یکی دیگر از اپراتورها نیز با دو برند مختلف سیم‌کارت‌هایش را عرضه می‌کند.

در مورد تعرفه این دو برند اعلام شده است که حداقل و حداکثر تعرفه را رگولاتوری تعیین می‌کند و تعرفه این اپراتور نیز مطابق با تعرفه تعیین شده خواهد بود. مدیر اولین اپراتور مجازی ایران هم‌چنین بیان کرد که کارها را با مشاورین آلمانی به پیش می‌برند و حدود دوسال است که در زمینه تلفن‌همراه و خدمات ارزش افزوده فعالیت می‌کنند.

مطابق آمار معتبر جهانی نرخ شکست اپراتورهای مجازی در دنیا حدود ۸۰ درصد است و اکثر اپراتورهای مجازی با شکست مواجه می‌شوند. مرتضوی در این رابطه بیان کرد که نرخ صحیح شکست‌ها در این زمینه ۷۳ درصد است اما نمی‌توان این آمار را به ایران مرتبط دانست. او معتقد است اگر یک کسب و کار شروع خوب داشته باشد و سرمایه‌گذاری‌های لازم را در تمام زمینه‌ها انجام دهد می‌تواند ماندنی باشد. او هم‌چنین اضافه کرد:

 پیش از ورود به این بازار باید مطالعات تخصصی داشت و منابع لازم را برای انجام این کار در نظر گرفت؛ اگر اینگونه باشد بازارهای بکر فراوانی برای اپراتورهای مجازی نوع اول و دوم پیش رو خواهیم داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH