بررسی اپلیکیشن Textgram: پست‌های اینستاگرام‌تان را متفاوت‌تر از بقیه بسازید!

بدون شک، اینستاگرام از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در سرتاسر دنیا، مردم از آن استفاده کرده و لحظه‌های قشنگ زندگی خود را با سایر افراد به اشتراک می‌گذارند. طبیعی است که هر چقدر مطلب منتشر شده در اینستاگرام جذاب‌تر و خلاقانه‌تر باشد، بازدید بیشتری را نیز به دست آورده و بسیاری از کاربران فعال در صفحات اجتماعی را به سمت صفحه شخصی شما جذب می‌نماید.

اگر شما ادمین یک صفحه پر بازدید در اینستاگرام باشید، قطعا با من هم نظر خواهید بود که خلاقیت در انتشار تصاویر، یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بازدید کاربران را از مطالب شما افزایش دهند. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می‌توان به کمک آن‌ها، عکس‌هایی زیبا با ترکیب متن و افکت‌های مختلف ساخت و در اینستاگرام به نمایش گذاشت. Textgram یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در این بخش قصد داریم بیشتر با این اپلیکیشن آشنا شویم و ببینیم که چه کارهایی را می‌توان به وسیله آن انجام داد.

پس از نصب برنامه، طبق روال معمول بسیاری از برنامه‌های دیگر، ابتدا اطلاعاتی اولیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا آشنایی کلی با فضا و امکانات موجود بر روی نرم افزار پیدا کنید. از همان اول، در خواهید یافت که کار با این برنامه چقدر راحت و لذت‌ بخش است و تنها نیاز به اندکی خلاقیت و ایده‌های نو دارید تا بتوانید تصاویری زیبا و جذاب خلق کرده و آن‌ها را در اینستاگرام قرار دهید. فضای گرافیکی Textgram بسیار ساده طراحی شده است و به آسانی قادر خواهید بود به امکانات و بخش‌های متنوع اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

screenshot_2016-09-28-10-05-28

بعد از پشت سر گذاشتن مرحله معارفه برنامه، وارد فضای اصلی خواهید شد. این صفحه، به دو بخش کلی تقسیم شده است که یکی Saved Picture و دیگری Saved Design نام دارد. در بخش اول، شما قادر خواهید بود تا تصاویری که توسط Textgram ساخته‌اید را مشاهده کرده و با انتخاب هر کدام، آن را بر روی شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنید یا از لیست حذف نمایید. بخش دوم اما به شما این امکان را می‌دهد تا پروزه‌های قبلی خود را مشاهده و تغییرات مورد نظرتان را بر روی آن‌ها اعمال نمایید.

مورد دیگری که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، علامتی به شکل مثبت است که در گوشه پایین برنامه جای گرفته است. با انتخاب آن گزینه، ۲ حالت مختلف به شما نمایش داده خواهد شد. حالت اول که Template mode نام دارد، این امکان را فراهم خواهد آورد تا بتوانید با استفاده از قالب‌های آماده (که به صورت پیش فرض بر روی برنامه قرار گرفته‌اند)، اقدام به ساخت عکس کنید. گزینه دوم نیز Empty Canvas نام داشته که با استفاده از آن، می‌توانید یک پروژه را از صفر و بدون هیچ قالب از پیش تعیین شده‌ای بسازید.

screenshot_2016-09-28-10-05-55

با ورود به قسمت ساخت عکس، این حس کاملا به شما القا می‌شود که انگار با یک برنامه حرفه‌ای ویرایش عکس سر و کار دارید. قابلیت‌های متنوع و ویژگی‌های خاص موجود در قسمت ساخت عکس، تماما به صورت حرفه‌ای ساخته شده‌اند و همه چیز، از نحوه قرارگیری متن و تنظیمات مربوط به آن گرفته تا روشنایی و کنتراست عکس‌های پس زمینه، به صورت جداگانه قابل تغییر است. با کلیک بر روی متن پیش فرض، می‌توانید جمله مورد نظر خود را نوشته و تغییرات مختلفی مانند عوض کردن رنگ، فونت و سایز را بر روی آن اعمال کنید و برای زیبایی بیشتر، افکت‌های مختلفی را نیز به متن اضافه نمایید.

screenshot_2016-09-28-10-07-56

علاوه بر تغییراتی که می‌توان بر روی نوشته‌ها انجام داد، قابلیت‌هایی مانند اضافه کردن عکس، استیکر و فریم نیز به تصویر اصلی وجود دارد که با بهره بردن از ایده‌های خلاقانه و قرار دادن اجزا در کنار هم، می‌توان یک تصویر نهایی بسیار زیبا را خلق کرد.

پس از اتمام کار، قادر خواهید بود که تصویر را بر روی حافظه دستگاه‌تان ذخیره کنید. همچنین اگر می‌خواهید در آینده تغییراتی بر روی عکس‌های خود ایجاد نمایید، می‌توانید با انتخاب گزینه Save Design آن را در بخش مربوطه ثبت کرده تا بتوانید به سرعت به فضای ویرایش همان تصویر دسترسی داشته باشید. البته این امکان هم فراهم شده تا به صورت مستقیم، عکسی که ساخته‌اید را در صفحات اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

screenshot_2016-09-28-10-42-45

باید اشاره داشت که Textgram یک بخش فروشگاه هم دارد که با مراجعه به آن، می‌توانید ابزارهای بیشتری را مشاهده و دانلود نمایید. همچنین تعدادی فونت و استیکر نیز در لیست محصولات این فروشگاه وجود داشته که خواهد توانست شما را در ساخت عکس‌های جذاب‌تر یاری نماید. البته باید اشاره کنیم که تنوع موارد قرار گرفته در بخش فروشگاه، خیلی زیاد نیست و این ضعف، مخصوصا در قسمت فیلترها به شدت احساس می‌شود.

screenshot_2016-09-28-10-08-31

به هر حال اگر آدم خلاقی باشید و اندکی نیز صبر و حوصله به خرج دهید، با استفاده از Textgram می‌توانید تصاویر زیبایی بسازید و همه را شگفت زده کنید. این برنامه، نسبت به نسخه‌های اولیه‌اش بسیار پیشرفت داشته و امکانات بسیار متنوعی به آن اضافه گردیده است. علاوه بر این، تصاویر پس زمینه که به صورت پیش فرض در نرم افزار قرار داده شده‌اند، بسیار زیبا بوده و می‌توانند شما را در ساخت عکس‌ها کمک کنند. این برنامه توسط بسیاری از ادمین‌های پیج‌های بزرگ اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند تصاویر صفحه اجتماعی خود را تحت قالبی زیبا و متحدالشکل در آورده و نظم خاصی به پست‌های منتشر شده بدهند. شاید بتوان Textgram را بهترین ابزار مکمل اینستاگرام دانست که کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و به ثبت تصاویر زیبا و انتشار آن‌ها بر روی همه شبکه‌های اجتماعی (و به صورت تخصصی بر روی اینستگرام) بپردازند.

bazar-logo-1-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH