جدیدترین رندر منتشر شده از گوگل Pixel XL را ببینید

هرچه به زمان معرفی پرچم‌داران آینده گوگل نزدیک می‌شویم حجم شایعات و اخبار مرتبط با این دو سوگلی گوگل بیش‌تر ‌می‌شود. وب‌سایت VentureBeat به‌تازگی رندی از گوگل Pixel XL را منتشر کرده است که می‌تواند به خوبی شکل و شمایل این اسمارت‌فون را به نمایش بگذارد. چندی پیش نیز شاهد انتشار رندهایی از گوشی گوگل پیکسل بودیم. با توجه به تصویر انتشار یافته می‌توان انتظار داشت که هر دو اسمارت‌فون ظاهری تقریبا مشابه را داشته باشند با این تفاوت که نسخه XL کمی بزرگ‌تر خواهد بود (البته این موضوع را تنها می‌توان از روی نام این اسمارت‌فون برداشت کرد).

در شایعات پیشین آمده است که گوگل پیکسل XL نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح QHD دارد و در مقابل نسخه کوچکتر یعنی گوگل پیکسل از نمایشگری ۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره‌مند است. هم‌چنین گفته می‌شود به جز متفاوت بودن سایز دو گوشی تفاوت خاص دیگری را در بخش سخت افزاری شاهد نیستیم. هر دو اسمارت‌فون از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌گیرند که با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در بخش دوربین این دو اسمارت‌فون می‌توانیم سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که به ترتیب در بخش پشتی و جلویی گوشی قرار گرفته‌اند.

هر دو اسمارت‌فون به اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی مجهز هستند و با اندروید نسخه ۷.۱ نوقا به صورت پیش‌فرض عرضه خواهند شد. حجم باتری در گوگل پیکسل برابر ۲۷۷۰ میلی‌آمپر و در گوگل پیکسل XL برابر ۳۴۵۰ میلی‌آمپر خواهد بود. این دو اسمارت‌فون در تاریخ ۴ اکتبر معرفی خواهند شد بنابراین می‌توانیم انتظار درز اطلاعات بیش‌تر تا آن موقع را داشته باشیم.

google_pixel_xl

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH