میزان دانلود پیام‌رسان Allo از ۵ میلیون عبور کرد!

پیام‌رسان گوگل Allo کمتر از یک هفته پیش رونمایی شد و بنظر می‌رسد که با استقبال خوبی از طرف کاربران اندرویدی روبرو شده است. چند روز پیش، میزان دانلود این اپلیکیشن از یک میلیون بیشتر شد و حالا نیز توانسته رقمی بیش از ۵ میلیون دانلود را برای خود ثبت کند.

گرچه پلی استور عنوان کرده که میزان دانلود این اپلیکیشن از ۵ میلیون بیشتر است، اما راهی وجود ندارد که بتوان آمار و ارقام دقیق میزان دانلود را یافت. هر چند همین میزان هم نشان از موفقیت اولیه Allo دارد. میزان موفقیت Allo را می‌توان با موفقیت اولیه Duo مقایسه کرد. Duo اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد.

بدون هیچ شکی می‌توان گفت که برجسته‌ترین ویژگی Allo، دستیار هوشمند Google Assistant است. Google Assistant در واقع یک بات است که به شما اجازه می‌دهد با گوگل ارتباط داشته باشید. کاربران قادر خواهند بود که از Google Assistant هر سوالی بپرسند و جواب آن را دریافت کنند. حتی کاربران می‌توانند در سرویس‌هایی مانند پیش‌بینی وضع هوا عضو شوند و یا می‌توانند بازی کنند. در نهایت، گوگل Duo نیز با این اپلیکیشن تجمیع می‌شود و کاربران قادر خواهند بود که به راحتی با دیگران تماس تصویری برقرار کنند. راهنمای کامل را می‌توانید در اینجا بیابید.

گوگل علاوه بر Allo اپلیکیشن‌های Hangouts و Messenger نیز دارد. گوگل گفته که Hangouts را به اپلیکیشنی برای تجارت‌ها تبدیل می‌کند. Messenger نیز اپلیکیشنی برای فرستادن اس‌ام‌اس است. البته باید در نظر داشت که سر و صدا در مورد Allo بالاست، باید دید که آیا گوگل می‌تواند آن را به رقیبی قدر برای اپلیکیشن‌هایی همچون واتس‌اپ تبدیل کند یا خیر؟‍

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH