شیائومی می نوت ۲ در راه است

مدتی کوتاه پس از این که تحلیلگر نام آشنای چینی، پن جیوتانگ (Pan Jiutang) اعلام کرده بود که گوشی شیائومی می نوت ۲ در اواخر ماه آینده رونمایی خواهد شد، شایعات جدید مبنی بر این که گوشی جدید کمپانی شیائومی، قرار است که در اواخر ماه نوامبر معرفی شود، تعجب همگان را بر انگیخت.

این شایعه به صورت پستی در صفحه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده و علاوه بر صحبت در خصوص زمان رونمایی از این محصول، برخی از ویژگی‌های دیگر آن را نیز منتشر کرده است. همان طور که در این پست اعلام شده، جدیدترین پرچمدار شیائومی، صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با کیفیت ۲k (البته قبلا اعلام شده بود کیفیت صفحه نمایش نوت ۲، QHD خواهد بود) به همراه گوشه‌هایی خمیده خواهد داشت.

gsmarena_001

علاوه بر مواردی که در بالا مطرح گردید، پیش‌تر اخبار منتشر شده در خصوص این محصول، اعلام کرده بودند که شیائومی می نوت ۲ در دو مدل با رم ۶ گیگابایتی همراه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی در کنار ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به بازارها خواهد آمد. همچنین شایعات دیگری خبر از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای این محصول داده بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH