آیا احتمال انفجار نسخه‌های جایگزین نوت ۷ نیز وجود دارد؟!

مدت زیادی از رونمایی پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ به نام گلکسی نوت ۷ در اوایل ماه آگوست نگذشته بود که خبرهایی مبنی بر انفجار نمونه‌های خریداری شده این دستگاه، سر و صدای زیادی در فضای مجازی و همچنین، در میان مردم به پا کرد. انفجارهای پشت سر هم، بدن خریداران نوت ۷ را به لرزه در آورد و بسیاری از آن‌ها، از سامسونگ به دلیل اتفاقاتی که درباره محصول جدیدشان رخ داده بود، شکایت کردند.

سامسونگ برای این که از زیر بار فشارها خارج شود، در اوایل ماه اکتبر، اقدام به راه اندازی طرح تعویض گلکسی نوت ۷ های قدیمی (با نمونه‌های به اصطلاح ایمن آن) کرد و به فروش این گوشی در سرتاسر جهان ادامه داد؛ اما آن طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ نتوانسته مشکل اولیه موجود بر روی نوت ۷ را حتی در نسخه‌های جایگزین این محصول، به صورت کامل حل و فصل نماید و اخیرا نیز شایعاتی شنیده شد مبنی بر این که نمونه‌های ایمن نوت ۷ هم دچار انفجار شده‌اند.

۶a0120a5580826970c01b8d2158121970c-800wi

متاسفانه بسیاری از خریداران که به این محصول وفادار مانده و نسخه اولیه نوت ۷ را با نمونه ایمن آن عوض کردند، از وضعیت عملکرد باتری و گرمای بیش از حد تولید شده توسط آن، ابراز نارضایتی کردند. به هر حال، سامسونگ باز هم اعلام کرده که به دنبال یافتن راه حلی اساسی برای رفع مشکل باتری در گلکسی نوت ۷ است. موارد گزارش شده توسط خریداران در کشورهای ایالات متحده و کره جنوبی، بیان می‌کند که بسیاری از افرادی که اقدام به تعویض گوشی‌های خود کرده‌اند، هنوز هم با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند. از طرفی سامسونگ به خریداران پیشنهاد داده تا در صورت عدم رضایت از نوت ۷، آن را با سایر محصولات تولید شده توسط این کمپانی تعویض نمایند.

note-7-fire

البته طبق اخباری که به صورت رسمی از شرکت کره‌ای منتشر شده، آن‌ها اعلام داشته‌اند که بیشتر مشکلات گزارش شده از جانب کاربران، تنها در خصوص بروز برخی اشکلات در هنگام شارژ و یا مدت زمان استفاده از باتری بوده و همچنین به خریداران قوت قلب داد که هیچ مشکل جدی‌ آن‌ها را تهدید نخواهد کرد. البته سامسونگ همچنان اصرار دارد که نسخه‌های جایگزین نوت ۷، از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و احتمال ترکیدن باتری در آن‌ها به هیچ عنوان وجود ندارد و مسئولان شرکت هم گرم شدن بدنه گوشی در حین استفاده را اتفاقی کاملا طبیعی دانسته‌اند.

نکته قابل توجه این است که سامسونگ، به صورت جدی شکایات کاربران را (از طریق مراکز ارتباط با مشتریان) دریافت کرده و به آن‌ها رسیدگی می‌کند. این کمپانی کره‌ای تاکنون توانسته بیش از ۶۰ درصد نمونه‌های اولیه نوت ۷ را جایگزین کند و احتمال می‌رود تا ماه آینده، همه دستگاه‌ها به صورت کلی تعویض شده و در اختیار خریداران قرار بگیرند.

2 در مورد “آیا احتمال انفجار نسخه‌های جایگزین نوت ۷ نیز وجود دارد؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH