خبری از نمایشگر خمیده در ال‌جی G6 نخواهد بود!

براساس گزارشات منتشر شده از کشور کره جنوبی، ال‌جی برنامه خود مبنی بر استفاده از نمایشگر OLED خمیده در مدل G6 را لغو کرده است. منابع صنعتی می‌گویند که پرچمدار سال آینده ال‌جی، همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایش LCD مسطح مجهز خواهد بود. حدس زده می‌شود که علت این امر، عدم اطمینان ال‌جی از تامین میزان نمایشگر OLED مورد نیاز برای دستگاه‌های خود است، البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کارخانه ال‌جی برای تامین پنل‌های OLED در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری می‌رسد که برای عرضه G6 در نیمه اول سال بسیار دیر خواهد بود.

این شرکت کره‌ای در حال توسعه یک روش شارژ وایرلس جدید با استفاده از رزونانس است و براساس گزارشات امکان دارد که بدنه فلزی G6 به یک لایه شیشه نیز مجهز شود. براساس شایعات شارژ وایرلس مغناطیسی رزونانس در دستور کار ال‌جی قرار دارد ولی احتمالا برای عرضه به بازار همراه با پرچمدار آن در سال آینده آماده نشود. بنا بر گزارش‌ها این تکنولوژی شارژ از چند گوشی هوشمند با فواصل ۲ تا ۳ سانتی‌متر پشتیبانی می‌کند. در همین‌ حال، شرکت‌های دیگر قادر به تولید تکنولوژی‌هایی شده‌اند که قادر به شارژ دستگاه تا فاصله ۷ سانتی‌متری و جریان ۷ وات هستند، هم‌اکنون شارژرهای استاندارد از جریان ۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

فناوری شارژر رزونانس در حال تحقیق و توسعه توسط ال‌جی است و احتمالا به‌عنوان یک ویژگی در ال‌جی G7 مورد استفاده قرار گیرد. هنوز این شرکت کره‌ای موضع خود در رابطه با ادامه طراحی ماژولار G5 را اعلام نکرده، ولی احتمال حذف آن از G6 وجود دارد چراکه پرچمدار اخیر آن یعنی V20 به طراحی ماژولار مجهز نیست.

LG G5 Review (32)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH