سامسونگ رسما از گلکسی A8 2016 رونمایی کرد

پس از فاش شدن اطلاعات در چند ماه گذشته، بالاخره سامسونگ امروز از گلکسی A8 2016 در کره جنوبی رونمایی کرد و همانگونه که از اسم این دستگاه مشخص است، باید منتظر نسخه بروزشده مدل اصلی A8 باشیم. از نظر طراحی تفاوتی زیادی بین این مدل و نمونه‌های قبلی نیست و ما شاهد انحنا معمول، بدنه فلزی و باریک هستیم که همه آن‌ها در دستگاه‌های سری A وجود دارند.

نمایشگر ۵.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی مورد استفاده در آن نیاز اکثر کاربران را رفع خواهد کرد. به سراغ مشخصات فنی این دستگاه می‌رویم و باید بگوییم که تفاوتی با گلکسی S6 ندارد، پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۴۲۰، ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهند، این پردازنده باتوجه به رزولوشن صفحه نمایش کاملا قدرتمند است.

دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همانند گلکسی S6، تصاویر را خیلی خوب ثبت خواهد کرد که خبر خوبی برای علاقمندان به عکاسی با گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، در جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربر را برعهده دارد. دیگر مشخصات آن شامل سنسور اثر انگشت در دکمه هوم با امکان استفاده از سیستم پرداخت سامسونگ (Samsung Pay)، سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱ با رابط کاربری گلکسی نوت ۷ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری هستند. هنوز اطلاعی از عرضه آن در کشورهای دیگر در دسترس نیست، در حال‌حاضر این مدل به‌طور انحصاری توسط اپراتور SK Telecom در کشور کره جنوبی فروخته خواهد شد. کاربران کشور یاد شده قادر خواهند بود که از امروز با پرداخت ۵۸۰ دلار این دستگاه را خریداری کنند، قیمتی که به نظر ما مقداری زیاد است. نظر شما در رابطه با گلکسی A8 2016 چیست؟ آیا علاقه‌ای به خرید آن دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH