ال‌جی شرکت سامسونگ را به‌علت انفجار گلکسی نوت ۷ مورد سرزنش قرار داد

ال‌جی را می‌توان جز آخرین شرکت‌هایی دانست که در حال ضربه زدن به سامسونگ است، همانگونه که می‌دانید گلکسی نوت ۷ از زمان عرضه به بازار تا امروز با مشکلاتی از قبیل انفجار روبرو بوده است که حتی با وجود فراخوانی دستگاه‌های معیوب در کل جهان توسط این شرکت کره‌ای، هنوز برخی از آن‌ها منفجر می‌شوند.

متاسفانه به‌نظر می‌رسد دستگاه‌های جدیدی که توسط سامسونگ به عنوان امن از ماه گذشته فروش آن‌ها شروع شده نیز با چنین مشکلاتی مواجه گشته‌اند. هنوز معلوم نیست که انفجارهای جدید ناشی از باتری‌ها بوده یا پرونده‌هایی با موضوع دود کردن دستگاه به‌علت بدشانسی کاربران است. با این وجود، ال‌جی نمی‌تواند در گوشه‌ای ایستاده و ساکت بماند، بلکه این شرکت نیز در حال ضربه زدن به رقیب هموطن خود است. اخیرا کاربران گوشی‌های هوشمند ال‌جی در کشور هند پیام‌هایی با مضمون مسخره کردن سامسونگ دریافت کرده‌اند.

دیوالی یکی از جشنواره‌های باستانی هند محسوب می‌شود که زمان برگزاری آن در ماه پاییز یا بهار است. امسال دیوالی در ۳۰ اکتبر (۹ آبان) برگزار خواهد شد ولی ال‌جی تصمیم گرفته که سه هفته زودتر پیام‌های خود را برای کاربران ارسال کند. با هم نگاهی به متن پیامی که برای کاربران هندی فرستاده شده می‌اندازیم:

آیا در رابطه با انفجار محصولات اطلاعی دارید؟ در شرکت ال‌جی، تولیدات ما چندین تست را پشت سر می‌گذارند تا امنیت آن‌ها برای باارزش‌ترین دارایی ما (شما) تضمین شود. با ال‌جی دیوالی امنی داشته باشید.

حدود دو ماه پیش نیز موتورولا اقدام مشابهی را انجام داد، البته این شرکت که متعلق به لنوو است پیامی را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده بود و مانند ال‌جی برای هر شخص پیامی را ارسال نکرد. توجه داشته باشید که ال‌جی V20 در آینده نزدیک برای کشور هند عرضه خواهد شد، بنابراین آن را می‌توان دلیل اصلی اقدام تهاجمی این شرکت کره‌ای علیه سامسونگ دانست. بااین‌حال، از ال‌جی بعید است که برای هر شخص پیامی با مضمون دیوالی امن و مسخره کردن سامسونگ ارسال کند.

lg-diwali-message

7 در مورد “ال‌جی شرکت سامسونگ را به‌علت انفجار گلکسی نوت ۷ مورد سرزنش قرار داد”

  1. غلط کرده تا دیروز سامسونگ سرورتون بوده و خاهد بود الان اومدین مسخرش میکنین؟؟چشتون بسوزه s7بهترین و پرفروش ترین گوشی سال درومد

  2. میشه بگین منبع این مقاله کجاست؟ بعد از ریکال کردن دستگاه ها هیچ مورد رسمی (تایید شده) از سایت معتبر گزارش نشده.

    1. منبعش رو نوشته سایت فون آرنا : http://www.phonearena.com/news/LG-shames-Samsung-over-exploding-Galaxy-Note-7-phones_id86219
      چی میخاسته بگه سامسونگ ؟! شتاب زده و تنها برای حفظ بازار یه اشتباه فاحش انجام داده و نه تنها آبروی خود برند رو برده بلکه اعتماد خیلی از مشتریاش رو از دست داده! کاری که باعث میشه حتی مشتری های وفادارش به سمت یه برند دیگه برن … این هم از نظر اقتصادی به لحاظ جبران خسارت به ضرر سامسونگ شده و هم از نظر سیاست بازار.!!!! اول بودن به چه بهایی آخه؟!

  3. اخه بگو گاگول تا دیروز نمیدونستی گوشی چیه اصلا..الانم نمیدونی گوشی بسازی اومدی مسخره میکنی

    1. آقای شاهرخ، ال جی همیشه در صنعت لوازم خونگی و صوتی-تصویری مدعی بوده اما هیچ وقت در مورد تلفن های هوشمند ادعایی نداشته و تازه بعد از تولید G2 پا به میدون رقابت تلفن های هوشمند گذاشته و با این حال باز هم ادعایی نداره. چون تازه اول راهه و هنوز خیلی مونده که بتونه نبض بازار رو به دست بگیره. بازاری که الان دست برندهایی مثل اپل، سامسونگ و هواووی هست و ال جی در رتبه چهارم قرار داره. این پیامی که به مخاطبا ارسال شده صرفا جهت یادآوری این نکته است که مثل سامسونگ بی گدار به آب نمیزنه و قابل تعویض بودن باتری جدیدترین پرچمدارهاش یه مزیت خیلی بزرگ محسوب میشه که کاربر میتونه در صورت معیوب بودن باتری رو عوض کنه نه خود گوشی رو. این یعنی صرف کمترین هزینه و حفظ ایمنی. سامسونگ خیلی راحت میتونست یه کم بیشتر تست کنه و وقت بیشتری رو روی آزمون و خطا بگذاره تا اینکه با عجله وشتاب زده این فبلت رو معرفی و عرضه کرد تا از رقابت عقب نمونه و بازار رو حفظ کنه. این بیشتر به ضرر سامسونگ شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH