تبلت جدید ایسوس با نام Fonepad Note معرفی شد!

 

Asus-Fonepad-Note-Bایسوس به تازگی در نمایشگاه Comoutex از یک تبلت (و شاید هم فبلت!) به نام Fonepad Note پرده برداشت و آن را به نمایش حاضران رساند! این تبلت 6 اینچی که قرار است از یک قلم نیز بهره مند گردد، می‌تواند با پشتیبانی از تماس‌های تلفنی 3G نشان دهد که پسری بسیار جدی برای رقابت با سایر ارزان قیمت‌های تبلتی محسوب می‌گردد!

این تبلت که می‌تواند همانند یک تلفن هوشمند کارامد و مفید باشد، به علت ابعاد آن و برخی از مشخصات سخت افزاریش، مسلما یکی از رقبای بسیار جدی برای گلکسی نوت 2 محسوب می‌گردد. این محصول جدید ایسوس یک صفحه نمایش فول اچ‌دی 6 اینچی IPS، لنز 8 مگاپیکسلی برای تصویر برداری و فیلم برداری، لنز دوم 1.2 مگاپیکسلی برای برقرای تماس تصویری و یک رم 2 گیگابایتی را با خود در این نبرد بسیار مهیج و دشوار حمل مینماید!

پردازنده این تبلت، دو هسته‌ای و از مدل اتم اینتل با نام Z2560 است که فرکانس کاری هر هسته آن رقمی معادل 1.6 گیگاهرتز است و انتظار می‌رود که این دو بتوانند سیستم عامل اندروید را به روانی به اجرا درآورند! حال باید منتظر ماند و دید که آیا این تبلت می‌تواند در برابر رقبای خود سینه سپر نموده و موفقیت آن‌ها را سد نماید یا خیر؟!

4 در مورد “تبلت جدید ایسوس با نام Fonepad Note معرفی شد!”

  1. اگه 7 اینچ با این امکانات درست میکردن عالی میشد 6 اینچ کمی کوچک هست و نمیشه بهش تبلت گفت سایز نرمال 7 اینچه ، بزرگتر باشه دیگه لپ تاپ میشه کوچیکتر هم گوشی میشه

  2. قیمتش تو ایران چقدر خواهد بود؟ و کی خواهد آمد؟
    به نظرتون میصرفه اسند میت هوآوی رو نخرم و صبر کنم این بیاد و اینو بخرمش؟
    آیا قیمتش از اسند میت هوآوی بیشتر خواهد بود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH