تازه‌های داغ (قسمت بیست‌ و سوم)

وظیفه این ساعت هشدار دهنده تنها بیدار کردن شما در صبح نیست بلکه از طریق تخته نورانی که با لامپ ال‌ای‌دی بالای دستگاه روشن می‌شود، قادر هستید تا هرچیزی که دلتان می‌خواهد را بر روی آن بنویسید و در واقع بیکاری بر رویش نقاشی بکشید.

6-Glowing-Memo-Alarm-Clock17

نام این ساعت پل طلایی است! اگر کمی به شکل و شمایل آن هم دقیق شوید، می‌توان منظور سازنده را از انتخاب چنین عنوانی متوجه شد. این ساعت همچنین با یک لایه از کروم پوشیده شده است و برای داشتنش بایستی مبلغ تا قابل ۲۸۸۰۰ دلار پرداخت کنید!

1-Golden-Bridge-Watch-by-Corum28800

دیگر لازم نیست برای دیدن اجسام کوچک و یا طرح تمبر و اسکناس به چشمان خود فشار زیادی وارد بیاورید. این میکروسکوپ دیجیتال قادر است هر چیزی را تا ۵۰۰ برابر بزرگ‌تر کرده و بر روی نمایشگرش به شما نشان دهد.

2-500X-Handheld-Digital-Microscope200

واقعیت این است که هنوز بسیاری از افراد دوست دارند به جای صحبت با تلفن همراه، یک گوشی تلفن کلاسیک را به دست بگیرند و با آن به مکالمه بپردازند. Pop Phone دستگاهی است که از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل شده و همین کار را برایتان انجام می‌دهد.

4-Bluetooth-Pop-Phone40

این یک اسپیکر بسیار کوچک است که طول آن به اندازه یک انگشت شما هم نخواهد شد! داشتن نمایشگر و کنترل‌های کافی بر روی آن، به همراه قیمت مناسب ۱۳ دلاری، سبب می‌شود تا مشتریان زیادی سمت این بلندگوی استریو و بسیار کوچک جذب شوند.

10-USB-Mini-Stereo-Speaker13

3 در مورد “تازه‌های داغ (قسمت بیست‌ و سوم)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH