یک دستگاه ناشناس در بنچ‌مارک AnTuTu امتیاز شگفت انگیز ۲۰۳۷۳۷ را کسب کرد!

بنچ‌مارک AnTuTu یکی از معروف‌ترین بنچ‌مارک‌ها در بین پلتفرم‌های موبایلی است، به علاوه به سختی می‌توان آن را دستکاری و تقلب کرد، بنابراین بسیاری به نتایجی که این بنچ‌مارک از دستگاه‌های جدید منتشر می‌کند، اطمینان دارند. در حال حاضر گجت‌های هوشمند مدرن، مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون‌های اندرویدی و … بالاترین امتیازی که کسب می‌کنند در حدود ۱۷۵۰۰۰ است. اما به تازگی امتیاز شگفت انگیز ۲۰۳۷۳۷ در این پایگاه به ثبت رسیده که خبر از یک دستگاه قدرتمند و ناشناس دارد.

در توییتی که امروز در رابطه ببا این مطلب منتشر شد، به بازه زمانی سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ اشاره شد، با این حساب این گوشی یا تبلت قدرتمند باید در آینده نزدیک رونمایی شود. البته انتظار نداریم که شاهد حضور چیپ اسنپدراگون ۸۳۰ در این دستگاه باشیم، چون کوالکام به تازگی اسنپدراگون ۸۲۱ را معرفی کرده که تا به حال گجت‌های کمی از آن استفاده کردند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL و نسخه‌ای از ذن‌فون ۳ دیلاکس ایسوس اشاره کرد. از طرفی امکان ندارد این چیپ متعلق به خانواده HiSilicon هوآوی باشد، زیرا جدیدترین آن‌ها در مشخصات میت ۹ که در بنچ‌مارک‌ها منتشر شده بود، دیده شده است. حتی گمان می‌شود که پردازنده این دستگاه هنوز معرفی نشده باشد. برخی احتمال می‌دهند این امتیاز بالا مربوط به چیپ جدید و معرفی نشده‌ای از مدیاتک باشد که قدرت خام پردازشی آن بالا و مصرف انرژی آن کم است.

از طرفی Turing به تازگی چند طرح مفهومی از گوشی‌های هوشمندش را منتشر کرده که می‌توانند چنین قدرتی داشته باشند، اما تا به حال هیچ نشانی غیر از همان طرح‌های مفهومی دیده نشده است. اما گزینه‌‌ای که بیشترین احتمال را دارد گلکسی S8 سامسونگ است که قرار است با مشخصات و ویژگی‌هایی جذاب، رسوایی گلکسی نوت ۷ را جبران کند و قرار است از چیپست جدید اگزینوس ۸۸۹۵ در آن استفاده شود.

antutu-benchmark-am-ah-1-710x473

2 در مورد “یک دستگاه ناشناس در بنچ‌مارک AnTuTu امتیاز شگفت انگیز ۲۰۳۷۳۷ را کسب کرد!”

  1. به احتمال زیاد محصول جدید اپل هستش که A10x رو در دل خود دارد و گیگ بنچ هم رکوردایی حدودا دوبرابر A10 fusion زده بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH