تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که گوگل تا پایان سال ۲۰۱۶ می‌تواند ۴ میلیون گوشی هوشمند از سری پیکسل را بفروشد!

گوگل و طرفداران این کمپانی، هفته مهمی را پشت سر گذاشتند. رونمایی از دو اسمارت‌فون گوگل پیکسل و پیکسل XL نشان داد این کمپانی در زمینه سخت‌افزار تبحر خاصی دارد و فعالیت‌های پررنگ این شرکت محدود به بخش نرم‌افزار نمی‌شود. پس از معرفی دو اسمارت‌فون گوگل پیکسل و پیکسل XL این کمپانی انتظار دارد بتواند سهم خود را از بازار افزایش دهد که البته چندان دور از ذهن هم نیست. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند گوگل تا پایان سال ۲۰۱۶ بتواند ۴ میلیون دستگاه را بفروشد.

بر اساس صحبت‌های Luke Lin، تحلیل‌گر دیجی‌تایمز گوگل می‌تواند ۴ میلیون دستگاه از دو اسمارت‌فون گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL را تا پایان سال ۲۰۱۶ به فروش برساند. البته شاید این پیش‌بینی کمی غیر واقعی به نظر برسد خصوصا پس از آنکنه برخی تحلیلگران این مقدار را یک میلیون دستگاه اعلام کرده‌اند. به هر حال این پژوهشگران تنها با بررسی آمار و ارقام و هم‌چنین سابقه این کمپانی این پیش‌بینی‌ها را انجام می‌دهند.البته به طور معمول پیش‌بینی‌های تحلیلگران اکثرا نزدیک به واقعیت است، اگر این اتفاق به واقعیت بپیوندد می‌تواند نقطه عطفی برای گوگل محسوب شود. استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و هم‌چنین تجربه بهتر در استفاده از فناوری واقعیت مجازی از جمله نقاط قوت این دو اسمارت‌فون است، در مقابل طراحی کلی و هم‌چنین قیمت بالا از جمله عواملی است که می‌تواند خریداران را از خریدن این دو اسمارت‌فون منصرف کند.

HTC، به عنوان سازنده این دو اسمارت‌فون در حالی‌که تولید گوگل پیکسل و پیکسل XL را در دست دارد قراردادی جدید را با گوگل به امضا خواهد رساند. فروش ۴ میلیون اسمارت‌فون توسط این کمپانی می‌تواند بخش بزرگی از زیان HTC را جبران کند، بنابراین قرارداد گوگل با این کمپانی می‌تواند بازوی کمکی خوبی برای ایستادن دوباره این تایوانی گوشی‌ساز باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH