Stories اینستاگرام تنها دو ماه پس از راه‌اندازی ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد!

Stories قابلیتی بود که اینستاگرام دو ماه پیش راه‌اندازی کرد. عکس‌ها و ویدئوهایی که به این وسیله منتشر می‌شوند، پس از ۲۴ ساعت بطور اتوماتیک از بین می‌روند. البته اینستاگرام این قابلیت را از اسنپ‌چت کپی کرد، اما در هر صورت برای هر دو شبکه، موفقیت قابل توجهی به بار آورده است. مدیر عامل اینستاگرام، کوین سیستروم، می‌گوید که Stories اکنون ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

در مصاحبه‌ای که کوین سیستروم داشت، گفت که گرچه این قابلیت کپی بوده، اما مهم این است که کار می‌کند. بسیاری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی هیچ گاه ۱۰۰ میلیون کاربر ندارند. کوین سیستروم می‌گوید:

گذرا بودن باید به گونه‌ای استفاده میشد که کارایی داشته باشد. Stories اکنون ۱۰۰ میلیون کاربرد دارد. پس می‌توانیم افتخار خلاقیت و ابداع را کنار بگذاریم.

سوال دیگری که از کوین پرسیده شد این بود که چرا اینستاگرام ویدئو را نیز به قابلیت‌های خود اضافه کرد، در حالیکه بدون ویدئو هم اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوبی بود. او گفت:‌‌

نباید کاربران را محدود کرد. در حالیکه آنها دوست دارند که ویدئو به اشتراک بگذارند، چرا باید جلوی آنها را گرفت؟ این تصمیم زمانی آسانتر شد که اسمارت‌فون‌های کاربران حافظه‌های بیشتر و دوربین‌های بهتر داشت. با وجود افزایش سرعت اینترنت، ثبت و اشتراک ویدئو آسان‌تر شده است.

این قابلیت‌ها جدید نیستند و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان این قابلیت‌ها را دارند. اما باید اینستاگرام را به دلیل اینکه به خوبی توانسته در برابر رقابت‌ها مقاومت کند و کاربران خود را از دست ندهد، تحسین کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH