سامسونگ به مشتریانش اطمینان داد که گلکسی S7 و S7 Edge امن هستند و مشمول فراخوان نمی‌شوند

همان‌طور که می‌دانید گلکسی نوت ۷ که قرار بود برای سامسونگ سود سرشاری را در نیمه پایانی سال ۲۰۱۶ به همراه داشته باشد، در نهایت به پاشنه آشیل کره‌ای‌ها تبدیل شد و طبق برآوردها، باعث ضرری ۱۷ میلیارد دلاری به این شرکت شد و سامسونگ انتظار خود از سود امسال را تا ۳۳ درصد کاهش داد. اما علاوه بر ضرر مالی، اعتبار سامسونگ نزد مشتریان هم تحت تاثیر قرار گرفته است.

به همین دلیل شرکت کره‌ای به دارندگان پرچم‌داران دیگرش، گلکسی S7 و S7 Edge، پیام‌هایی را ارسال کرد تا به آن‌ها اطمینان دهد که این مدل‌ها نیاز به فراخوان و جمع آوری (مانند آن چه برای نوت ۷ انجام شد) ندارند و می‌توان مانند سایر گوشی‌ها به طور معمول از آن‌ها استفاده کرد.

samsung-galaxy-s7-vs-s7-edge-hero-970-80

با توجه به این که تعدادی از مدل‌های گلکسی S7 (S7 Edge) هم دچار انفجار شده بودند (که البته به دلیل افتضاحی که نوت ۷ به بار آورد، انفجارهای اندک خانواده S به چشم نیامد)، برخی رسانه‌ها شایعاتی را منتشر کردند که خانواده سامسونگ ۷ یا سامسونگ S7 خطرناک بوده و فراخوانده می‌شوند، اما سامسونگ خیلی سریع واکنش نشان داده و به دارندگان این مدل‌ها اطمینان خاطر داده که مشکلی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمده، برای گلکسی S7 و S7 Edge پیش نخواهد آمد.

در حال حاضر و در سال جاری، با توجه به این که گلکسی نوت ۷ یک فاجعه غم انگیز را برای این تولید کننده بزرگ رقم زد، تمام امید سامسونگ به گلکسی S7 و S7 Edge است تا بتوانند جایگاه این شرکت در بازار را حفظ کنند، همچنین چند روز پیش در خبرها اعلام کردیم که گلکسی S7 Edge به عنوان بهترین گوشی سال انتخاب شد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH