فاش شدن تصویری از شیائومی Mi Note 2 با دوربین دوگانه

شیائومی Mi Note 2 فبلت پرچمدار جدید این شرکت چینی محسوب می‌شود که با گذشت تقریبا یکسال از معرفی مدل‌های Mi Note و Mi Note پرو، هنوز از آن رونمایی نشده است. شایعات زیادی از این دستگاه منتشر شده و مدیرعامل شیائومی نیز اعلام کرده که Mi Note 2 با یک ویژگی جالب ما را هیجان‌زده خواهد کرد، درنتیجه باید شاهد معرفی آن در آینده نزدیک باشیم. انتظار می‌رود که این فبلت در ماه اکتبر یا نوامبر (آبان و آذر) پس از معرفی Mi 5s و Mi 5s پلاس در ماه گذشته، رونمایی شود.

تا به امروز تصاویری زیادی از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده و حال نیز شاهد تصویری از پشت آن هستیم که برخلاف بعضی از عکس‌های فاش شده، دوربین دوگانه عمودی و فلاش LED دوگانه در سمت راست دوربین را نشان می‌دهد. علامت تجاری این شرکت در قسمت پایین دستگاه حک شده و شاهد پنل پشتی شیشه‌ای همانند شیائومی Mi 5 هستیم. علاوه‌بر آن پنل پشتی خمیده است که در Mi 5 و نسل قبلی Mi Note 2 نیز وجود داشته است.

در سمت راست دستگاه دو دکمه قرار دارد (چون تصویر فاش شده پشت دستگاه را نشان می‌دهد، دکمه‌ها در سمت چپ عکس هستند)، این مدل به فریم فلزی مجهز گشته است. امکان طراحی مجدد این دستگاه توسط شیائومی وجود دارد، اما از سوی دیگر احتمال استفاده از دوربین دوگانه افقی همانند بسیاری از شایعات گذشته نیز هست.

صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده ۶۴ بیتی و ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ همانند Mi 5s و Mi 5s پلاس و ۳ گیگابایت رم مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱ با رابط کاربری MIUI 8 بر روی Mi Note 2 نصب خواهد شد، البته شانس کمی مبنی بر مجهز بودن آن به سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰ با رابط کاربری MIUI 9 نیز وجود دارد که به‌نظر ما محتمل نیست.

xiaomi-mi-note-2-vertical-cameras-leak_1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH