نرم افزار گلکسی S8 در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود

فاجعه گلکسی نوت ۷، سامسونگ را در وضعیت پیچیده‌ای قرار داده است. محصولی که قرار بود آیفون ۷ را در وضعیت پیچیده‌ای قرار دهد، خودش آتش گرفت. حال همه چشم‌ها به کنگره جهانی موبایل در اسپانیا دوخته شده تا ببیینند سامسونگ چگونه می‌خواهد از پس این حادثه برآید. سامسونگ یک روز قبل از این کنگره از گلکسی S8 رونمایی می‌کند. برخی معتقد بودند که سامسونگ توسعه گلکسی S8 را سرعت می‌بخشد. اما طاهرا چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد. سامسونگ توسعه نرم‌افزار این پرچمدار را آغاز کرده و نرم‌افزار را در سه نسخه توسعه می‌دهد.

اخبار حاکی از آن است که نرم‌افزار گلکسی S8 در سه نسخه برای کره جنوبی، ایالات متحده و اروپا توسعه داده می‌شود. این نسخه‌ها با نام‌های G955FXXE0APJ3 ،G955FOXA0APJ2 و G955FXXE0AP شناخته می‌شوند. سال گذشته همین موقع بود که خبر توسعه نرم‌افزار گلکسی S7 نیز به گوش رسید و این به این معناست که گلکسی نوت ۷ تاثیری در تصمیم سامسونگ برای تعیین زمان عرضه جدیدترین پرچمدار خود نداشته است.

گلکسی S8 در دو نسخه عرضه می‌شود که هر دو نسخه دارای نمایشگر خمیده خواهند بود. نسخه بزرگتر با نمایشگر ۵.۵ اینچی ۴K و نسخه کوچکتر با نمایشگر ۵.۱ اینچی ۲K عرضه می‌شود. اسنپدارگون ۸۳۰ و Exynos 8895 این دو را نیرو می‌دهند. هر دو چیپست با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته می‌شوند. اسکنر عنبیه و دوربین دوگانه این پرچمداران را به پکیجی کامل تبدیل می‌کند.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH