مشخصات گلکسی C9 در کنار تصاویر C9 پرو در TENAA دیده شد

مشخصات گلکسی C9 در وبسایت TENAA دیده شد. گلکسی C9 در ادامه سری C سامسونگ عرضه می‌شود. گلکسی C9 دارای ابعاد ۱۶۲.۹ در ۸۰.۷ در ۶.۹ میلی‌متر است که نشان می‌دهد احتمالا یک فبلت باشد.

گلکسی C9 احتمالا دارای نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. در درون گوشی، اسنپدراگون ۶۲۵ و ۶ گیگابایت رم را می‌یابید که اندروید مارشملو آنها را یاری می‌کند. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری انرژی این فبلت را تامین می‌کند. هر دو دوربین اصلی و سلفی، ۱۶ مگاپیکسلی هستند که برای اکثر کارها کفایت می‌کنند. حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم، امنیت کاربران را بیشتر می‌کند.

اما چیزی که بیشترین توجه را داشته، شکل آنتن این گوشی است. طراحی جدید، آنتن را به صورت سه نوار موازی در بالا و پایین قرار می‌دهد که همان رنگی را دارند که پشت گوشی دارد. بیشتر سازندگان موبایل برای همرنگ کردن آنتن و رنگ بدنه گوشی‌های فلزی مشکل دارند، اما بنظر می‌رسد که سامسونگ توانسته این مشکل را حل کند.

نکته مهم دیگر، وجود تصاویری از برادر بزرگتر این گوشی با نام گلکسی C9 پرو است. تابحال خبری از C9 پرو نبود، ولی انگار سامسونگ تصمیم به ادامه این رده گرفته است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از مشخصات گلکسی C9 پرو در دست نیست. این دو گوشی در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و رز گلد عرضه می‌شوند. عرضه این گوشی ابتدا در چین و سپس در بازارهای دیگر خواهد بود. در زیر تصاویر گلکسی C9 پرو را می‌بیند.

c9-pro-3-792x446

c9-pro-2-1-792x446

c9-pro-1-1-792x446

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH