سامسونگ ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ را برای گلکسی S7 عرضه می‌کند

با پایان تراژدی گلکسی نوت ۷، سامسونگ تصمیم گرفته تا برای جبران ضررهای مادی و کاهش اعتبار برند خود، بر روی فروش بیشتر گلکسی S7 متمرکز شود و تا معرفی پرچم‌دار بعدی خود، فعلا با S7 به جنگ مشکلاتش برود.

بر اساس آن چه برخی از کاربران گزارش کرده‌اند، این شرکت کره‌ای بروزرسانی‌های جدیدی را برای گلکسی S7 و S7 Edge ارائه داده که تعدادی از ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ را به این دو گوشی آورده است.

برای مثال یکی از این ویژگی‌ها مربوط به صفحه نمایش همیشه روشن است که نسبت به قبل بهبود یافته و امکان شخصی سازی بیشتری را به کاربر می‌دهد. البته مشخص است که برخی ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ که مختص به قلم آن یعنی S Pen بود را نمی‌توان برای پرچم‌داران امسال سری S عرضه کرد.

مشخص نیست که سامسونگ پیش از ماجراهایی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد قصد ارائه این بروزرسانی‌ها را داشته یا برای محبوب‌تر کردن گلکسی S7 و S7 Edge و جلوگیری از فراموش شدن ویژگی‌های نرم افزاری نوت ۷ این کار را کرده، اما هر دلیلی که داشته باشد، اتفاق خوبی بوده و برای کابران مفید است.

همان طور که گفتیم سامسونگ فعلا قصد دارد تا با گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge مشکلات پیش آمده را تا حدی برطرف کند، اما این تمام تلاش کره‌ای‌ها نخواهد بود. در اسفند سال جاری و طبق روال هر ساله سامسونگ پرچم‌دار جدید این شرکت، گلکسی S8 معرفی می‌شود که قرار است افتضاح گلکسی نوت ۷ را جبران کند.

samsung-galaxy-s7-always-on-display-battery-consumption

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

4 در مورد “سامسونگ ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ را برای گلکسی S7 عرضه می‌کند”

  1. جالبه،بجای اینکه امکانات جدید نوت ۷ رو روی نوت ۵ بیاره میخاد اس ۷ رو ارتقا بده،چون دیگه از نوت ۵ نمی تونه پول در بیاره.سامسونگ با پرش از نوت ۵ به نوت ۷ درواقع به خریدارای نوت ۵ دهن کجی کرد،خوشبختانه تاوانش رو هم خوب پس داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH