احتمال عرضه اندروید نوقا برای ال‌جی G5 در ماه آینده

ال‌جی پیشرفت خوبی در زمینه ارائه به‌روزرسانی داشته و یکی از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که دستگاه‌های خود را با سرعت مناسبی به‌روز می‌کند. در دو سال اخیر اچ‌تی‌سی، موتورولا و ال‌جی سرمدار به‌روزرسانی محصولات اندرویدی بودند، برخلاف سامسونگ که هنوز در این زمینه مشکل دارد. حال که گوگل اندروید ۷.۰ را ارائه و دستگاه‌های نکسوسی واجد شرایط آن را دریافت کرده‌اند، نوبت شرکت‌های دیگر است تا تولیدات خود را به این نسخه ارتقا بدهند. برای مثال ال‌جی G5 جز اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که بعد از نکسوس‌ها به اندروید نوقا مجهز می‌شود، این اطلاعات را اپراتور استرالیایی Optus اعلام کرده و گفته که پرچمدار نیمه اول امسال ال‌جی در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) به این نسخه از اندروید به‌روزرسانی خواهد شد.

معمولا نسخه‌های تحت قرارداد اپراتورهای مخابراتی به‌روزرسانی‌ها را دیرتر از نمونه آنلاک دریافت می‌کنند، درنتیجه به احتمال زیاد ال‌جی اندروید ۷.۰ را برای کاربران دستگاه‌های آنلاک (نمونه‌های موجود در بازار ایران) زودتر ارائه خواهد کرد. البته باید بدانید که هیچ‌کدام از این اطلاعات و زمان‌ها توسط ال‌جی تایید یا رد نشده است.

این اپراتور استرالیایی تنها به ال‌جی G5 برای دریافت اندروید نوقا اشاره کرده و هیچ صحبتی مبنی بر دریافت این نسخه از اندروید برای گوشی هوشمند یا تبلت دیگری به زبان نیاورده است. بدیهی است که این گفته Optus به معنای عدم دریافت اندروید ۷.۰ برای اچ‌تی‌سی ۱۰ یا سامسونگ گلکسی S7 نیست بلکه این اپراتور استرالیایی تنها در حال آزمایش اندروید نوقا برای ال‌جی G5 است.

lg_g5_color_options_landscape

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH