ال‌جی V20 با قابلیت‌های مخفی دوربین همراه است

زمانی که ال‌جی از V20 رونمایی کرد، مسئولان ال‌جی تأکید زیادی روی قابلیت‌های دوربین دوگانه این دیوایس داشتند. به تازگی نیز طی یک پست جدید بر روی وبسایت ال‌جی، قابلیت‌هایی که ممکن است باعث سورپرایز شما شوند ذکر شده است.

به عنوان اولین قابلیت می‌توان به Focus Peaking اشاره کرد. این قابلیت، تا حد زیادی برای فیلم‌سازان و افرادی که با ساخت فیلم سر و کار دارند، آشنا به نظر می‌رسد. با استفاده از این امکان، شما می‌توانید قسمتی از تصویر را به منظور متمرکز نمودن ذهن بیننده به آن، روشن‌تر از دیگر قسمت‌ها کنید. به این ترتیب، افرادی که تصویر را مشاهده می‌کنند، به راحتی می‌توانند تشخیص دهند که کدام بخش از تصویر مد نظر شخص عکاس بوده است. این قابلیت در هنگام ضبط فیلم نیز کاربردی است. برای دسترسی به این قابلیت، باید اپلیکیشن دوربین را باز کرده و وارد قسمت تنظیمات دستی شوید. سپس روی آیکون focus MF که در سمت چپ پایین صفحه به چشم می‌خورد ضربه بزنید و آن قسمت از تصویر که نیاز به فوکوس دارد را انتخاب نمایید. شایان ذکر است که این قابلیت تنها در حالت استاندارد در دسترس است و هنگام عکاسی به صورت واید، غیر فعال می‌شود. همچنین تنها دوربین پشت V20 ال‌جی امکان بهره‌گیری از این قابلیت را داراست.

دومین امکانی که توسط ال‌جی روی آن تأکید شده است، Tracking Focus است. توسط این قابلیت، شما می‌توانید فوکوس را روی یک جسم متحرک انجام دهید. به عنوان مثال تصور کنید که قصد دارید بر روی شخصی که در حال اسکیت سواری است فوکوس کنید. بدین منظور، وارد اپلیکیشن دوربین شوید. سپس در تنظیماتی که در قسمت چپ پایین صفحه به چشم می‌خورد، قابلیت اشاره شده را فعال کنید. حال می‌توانید به راحتی شی مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک مربع سبز رنگ روی تصویر ظاهر خواهد شد که نشان از انجام صحیح مراحل خواهد بود. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که اشیاء خیلی کوچک یا مواردی که حرکت‌های بسیار سریعی دارند، نتیجه خوبی با این قابلیت برای شما در پی نخواهند داشت.

قابلیت سوم نیز Zoom Slider نام دارد. به وسیله این امکان، شما می‌‌توانید به جای دو انگشت، با یک انگشت روی تصاویر خود زوم کنید. این قابلیت، زمانی که در حال فیلم‌برداری هستید، در سمت چپ صفحه قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH