اچ‌تی‌سی ۱۱ با نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه در راه است

تنها ۶ ماه از عرضه جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یعنی اچ‌تی‌سی ۱۰ می‌گذرد که شایعاتی درباره گوشی هوشمند آینده این شرکت منتشرشده است. طبق این شایعات که با تصاویری از کانسپت این گوشی جدید که احتمالا HTC 11 نام خواهد گرفت نیز همراه شده است، اچ‌تی‌سی ۱۱ به صفحه‌نمایشی خمیده مجهز خواهد بود.

 طبق شایعات احتمالا اچ‌تی‌سی نیز همانند سامسونگ که در پرچم‌دارانی همچون گلکسی S7 Edge و یا نوت۷ از این سبک بهره گرفته به سمت طراحی صفحه‌نمایش خمیده گرایش پیداکرده است.

طبق تصاویر منتسب به اچ‌تی‌سی ۱۱ هیچ دکمه‌ای روی آن مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که طراحی نمایشگر خمیده این پرچم‌دار آینده، یکپارچه خواهد بود. اما این‌همه ماجرا نیست و طبق شایعات، HTC 11 ضد آب بوده و به پورت USB Type-C نیز مجهز خواهد بود. اما نکته مهم دیگری که در شایعات به آن اشاره‌ شده بهره‌گیری مجدد اچ‌تی‌سی از دوربین دوگانه در پرچم‌دار بعدی خود است.

htc-11-concept-renders-1

با توجه به تصاویر و مشخصات منتشرشده از HTC 11 می‌توان حدس زد که این شرکت عزم خود را برای رقابت با شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ جزم کرده است. ضمن اینکه سامسونگ در عرضه آخرین پرچم‌دار خود نوت۷ داستان های غم‌انگیزی را تجربه کرده و باوجود معرفی نوت ۷ نتوانسته جای اچ‌تی‌سی ۱۰ را در میان کاربران بگیرد. حال باید دید با این تدارک مفصل اچ‌تی‌سی این شایعات به واقعیت تبدیل می‌شود یا خیر؟

htc-11-concept-renders-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH