احتمالا اچ‌تی‌سی Bolt موفق به دریافت گواهی FCC شده است!

با توجه به خبرهای اخیر باید منتظر یک اسمارت‌فون جدید از اچ‌تی‌سی به نام Bolt باشم، چند روز پیش بود که تصاویری از این مدل منتشر شد و قبل از آن نیز اطلاعات جامعی از مشخصات این اسمارت‌فون منتشر شد. سازمان FCC به تازگی تصاویری را منتشر کرده است که مربوط به یک اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی است که به اندروید نوقا مجهز شده است، از آن‌جایی که هیچ اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی به صورت پیش‌فرض مجهز به اندروید ۷ نیست می‌توانیم انتظار داشته باشیم این تصاویر مربوط به اچ‌تی‌سی Bolt باشد.

htc-bolt-2

تصاویر فوق که از جانب FCC منتشر شده‌اند، روند مشاهده FCC ID را نشان می‌دهد؛ نکته‌ای که در این تصاویر وجود دارد مجهز بودن دستگاه به اندروید نوقا و هم‌چنین ساخته شدن این اسمارت‌فون توسط اچ‌تی‌سی است. از جمله مشخصاتی که FCC در رابطه با این مدل در اختیار ما می‌گذارد می‌توان به ۴G LTE، NFC، Bluetooth و Wi-Fi 802.11ac اشاره کرد که در اسمارت‌فون‌های امروزی کاملا عادی به نظر می‌رسند! البته به طور معمول FCC اطلاعات بیش‌تری را از گوشی‌ها منتشر نمی‌کند.

از جمله مشحصاتی که در شایعات برای اچ‌تی‌سی Bolt عنوان شده است می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f / 2.0، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سه گیگابایت رم اشاره کرد. در بخش حافظه داخلی اچ‌تی‌سی Bolt می‌توانیم رقم ۶۴ گیگابایت را مشاهده کنیم که به وسیله کارت حافظه قابل ارتقا خواهد بود. هم‌چنین خبرها حاکی از آن هستند که اچ‌تی‌سی در این مدل با جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خداحافظی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH