اینستاگرام بزودی قابلیت پخش زنده ویدئو را معرفی می‌کند!

اینستاگرام یکی از قدیمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست و برای اینکه کاربران خود را فراری ندهد، دائما قابلیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند. این شبکه اجتماعی قابلیت Stories را مدتی پیش معرفی کرد و Stories پس از دو ماه، حدود ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. حال نیز این شبکه اجتماعی به فراهم کردن پخش زنده ویدئو فکر می‌کند.

این خبر را یک کاربر روسی منتشر کرده است. این کاربر زمانی که در یک مجله اینترنتی روسی گشت و گذار می‌کرد، متوجه شد که اینستاگرام آنها گزینه LIVE دارد که در کنار Stories قرا می‌گیرد. زمانی که کاربر این دکمه را لمس کرد، به صفحه پخش‌های زنده محبوب (Popular Live Broadcasts) هدایت شد. اما از آنجایی که این ویژگی هنوز رسما معرفی نشده، با یک صفحه خالی مواجه شد. بعلاوه، این کاربر اسکرین شات دیگری منتشر کرده که دارای گزینه Go Insta! است. با این گزینه، احتمالا پخش زنده شروع می‌شود. این گزینه‌ها بر روی نسخه بتای اینستاگرام و توسط نکسوس ۶P گرفته شده است.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی معرفی می‌شود، اما اتفاق خوبی خواهد بود. بخش پخش زنده ویدئو فیسبوک با استقبال خوبی مواجه شده و کاربران آن رو به افزایش است، پس قرار دادن این قابلیت در اینستاگرام نیاز به تفکر چندانی ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH