آخرین اطلاعات و اخبار منتشر شده در رابطه با میت ۹ پرو

۱۲ آبان، هواوی میت ۹ در نسخه‌های گوناگون رونمایی می‌شود. نسخه اول با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. اما نسخه سوم که میت ۹ پرو نامیده می‌شود، با رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

حال اطلاعات جدیدی در شبکه میکروبلاگینگ چینی ویبو منتشر شده که چشم‌انداز بهتری از این فبلت پریمیوم به ما می‌دهد. بر اساس این اطلاعات، میت ۹ پرو به نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مجهز است. توان پردازشی از چیپست ۱۰ هسته‌ای Kirin 960 تامین می‌شود که به شما اجازه می‌دهد هر اپلیکیشنی را به راحتی اجرا کنید. میزان رم و حافظه داخلی نیز  ۶ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

دوربین‌های دوگانه نیز که تقریبا به مشخصه پرچمداران تبدیل شده و کمتر گوشی بدون این ویژگی می‌تواند در بازار سر بلند کرده و موفق باشد، بخصوص اگر بخواهد نقش پرچمدار را بر عهده بگیرد. هواوی که خود از پیشگامان استفاده از دوربین‌های دوگانه بود، برای میت ۹ نیز آن را در نظر گرفته و شاهد دو لنز ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی خواهید بود. در زیر این دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت قرار دارد. اندروید نوقا نیز کل مجموعه را هدایت می‌کند.

با چنین مشخصات فنی، قطعا نباید انتظار گوشی ارزان داشته باشید، هر چند سازنده آن هواوی باشد. میت ۹ پرو با برچسب قیمت ۷۰۵ دلار روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH