فیس‌بوک در حال تست فیلترهای اسنپ‌چت و Prisma برای تصاویر خود است

فیس‌بوک مدتی قبل تلاش داشت تا اسنپ‌چت را به مالکیت خود درآورد اما نتوانست، پس از آن این شبکه اجتماعی به آرامی مشغول به کارگیری ویژگی‌های اسنپ‌چت در پلتفرم خود شده است. برای مثال دیدیم که فیس‌بوک قابلیت استوری (Story) در اسنپ‌چت را به سرویس اینستاگرام خود آورد و به نظر در آینده باید منتظر به کارگیری قابلیت‌های دیگر اسنپ‌چت در سرویس‌های فیس‌بوک باشیم.

بر اساس گزارشی که TechCrunch منتشر کرده است، به نظر می‌رسد در حال حاضر فیس‌بوک در حال آزمایش برخی فیلترها در بخش دوربین اپ خود است که مشابه آن چه در پریزما و اسنپ‌چت عرضه شده هستند. اگر با پریزما آشنا نیستید باید ذکر کنیم که این اپلیکیشن با به کارگیری هوش مصنوعی خود، بهترین حالت ممکن از فیلترهای هوشمند را برای تصاویر شما ارائه می‌کند که می‌توانید تصویرتان را ذخیره و یا مستقیم از طریق اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

prisma-01

هنوز مطمئن نیستیم که فیلترهای فیس‌بوک هم کاملا مشابه فیلترهای اسنپ‌چت و پریزما باشند، اما به زودی شاهد این قابلیت در سرویس‌های این شبکه اجتماعی بزرگ خواهیم بود. طبق گزارش TechCrunch، فیس‌بوک تغییراتی را در نحوه اجرای دوربین انجام می‌دهد که با کشیدن صفحه از سمت راست اجرا خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند انتخاب کنند که عکس و ویدیو خود را به طور خصوصی و از طریق دایرکت اینباکس فیس‌بوک به اشتراک بگذارند، ضمن این که می‌توان به صورت عمومی هم آن‌ها را منتشر کرد.

گفته شده که اجرای آزمایشی این قابلیت‌ها در ایرلند شروع شده اما انتظار می‌رود که فیس‌بوک به زودی این قابلیت را به طور جهانی در اختیار کاربرانش قرار دهد، البته زمان دقیق آن مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH