معرفی کارکتر ویزارد در بازی کلش آف کلنز

اگر مطالب اخیر ما را دنبال کرده باشید، در هر قسمت یکی از نیروهای اصلی بازی جذاب کلش آف کلنز را برای شما معرفی نموده‌ایم، در این قسمت می‌خواهیم شما را با نیروی جادوگر این بازی یعنی ویزارد آشنا نماییم.

با ما باشید تا ببینیم این نیروهای بسیار مهم چه وظایفی داشته و با آن‌ها چه می‌توان کرد.

مقدمه

در ابتدا باید بگوییم که ویزارد با یک لباس بلند و کلاهی بر سر جلوی شما حضور دارد. این مرد قدرتمند عملکردی شبیه به آرچر داشته و با نهان شدن پشت دیوارها به اهداف حمله می‌کند. باید دقت داشته باشید که ویزاردها سلامت بالایی دارند، اما حتما هنگام حمله به کمک سایر نیروها نیاز مبرمی دارند، در غیر این صورت به راحتی توسط سازه‌های دفاعی دشمن نابود می‌شوند.

استراتژی تدافعی

همان‌طور که گفتیم این موجودات سلامت بالایی دارند و به همین دلیل نیروهای دفاعی فوق‌العاده‌ای برای شما هستند و به راحتی می‌توانند از پشت دیوار به نیروهای در حال حمله به شما ضربه بزنند. در واقع نیروهای مهاجم این موضوع را دانسته و به محض رویت آن، برای از بین بردنش به سمت آن‌ها می‌روند.

لازم به ذکر است که ویزاردها با ضربه خود می‌توانند محدوده خاصی را تخریب کنند، به همین دلیل می‌توانند آرچرها، بربرها و حتی گابلین‌ها را به راحتی نابود سازند.

wizard_info

استراتژی تهاجمی

ویزاردها نیروهای قابل و کارآمدی بوده که اگر بدانید چگونه از آن‌ها استفاده نمایید، می‌توانید بهترین بهره برداری را داشته باشید.

اصلی‌ترین بلای جان این جادوگر را باید ساختمان‌های دفاعی نامید. برای حل این مشکل باید ویزاردها را با هیلر، پکا یا جاینت حمایت نمایید. چون ویزاردها توانایی حمله از راه دور را دارند، می‌توانند به راحتی به سازه‌های پشت دیوارها حمله نموده و از گزند ویزاردتاور یا مورتار دور باشند.

اگر برای این ویزارد قدرتمند دنبال سپر می‌گردید، به سراغ بربرها بروید.

توجه کنید در صورتی که تعداد مناسبی از ویزاردها را باهم و با پشتیبانی مناسب جاینت‌ها یا پکاها به میدان نبرد بفرستید، می‌توانند به راحتی سازه‌های دفاعی حریف را نابود کنند و این امر با سلامت بالای آن‌ها قابل تضمین است.

اما اگر بخواهیم به سراغ نیروهای قلعه کلن برویم هم این ویزارد می‌تواند یار خوبی برای شما باشد. اگر از جادوی صاعقه هراس دارید، فرستادن یک یا دو ویزارد برای مقابله با نیروهای قلعه کلن می‌تواند فکر بسیار خوبی باشد.

در تاون هال‌های سطح ۶ و ۷ می‌توانید با پشتیبانی دو هیلر از تعداد بالای ویزاردها به راحتی روستای حریف را با خاک یکسان کنید.

یکی از مهم‌ترین مشکلات ویزاردها آسیب پذیری بالای آن‌ها در مقابل اسپرینگ ترپ‌ها و جاینت بمب‌هاست. پس همیشه لشگر ویزارد خود را در سرتاسر زمین پخش کنید تا در یک حرکت نابود نشوند.

تفاوت سطوح

ویزاردها با یک شنل بلند آبی رنگ، کمربند قهوه‌ای و ریش‌سیاه وارد می‌شود.

در سطح سوم، رنگ ردای او از آبی به بنفش تغییریافته و چکمه‌هایش نیز بنفش می‌گردد!

در سطح چهارم ویزارد به سمت شلیک صاعقه می‌رود.

در سطح پنجم ردای او آبی پررنگ شده و چکمه‌هایش مشکی می‌شوند!

در سطح ششم رنگ شنل او شرابی شده و کمربندش نارنجی می‌شود. در این سطح هاله‌ای زردرنگ به دور چشمان او اضافه می‌شود. شلیک توپ‌های آتشین بسیار قوی از دیگر ویژگی‌های این سطح ویزارد است.

موارد متفرقه

  • اگر در آخرین سطح قلعه و کلن باشید، می‌توانید تا ۶۸ ویزارد را آموزش داده و استفاده نمایید.
  • گاهی اوقات می‌توانید از ویزاردها به جای آرچر استفاده کنید.
  • به سبب دریافت پنج ویزارد در مراحل آموزشی، این نیرو اولین نیرویی است که شما از آن‌ها استفاده می‌کنید اما اولین نیرویی که در بازی آزاد می‌شود، بربر است.
  • در فراز ویزاردتاور نیز ویزارد وجود دارد که البته با نیرویی که در سربازخانه وجود دارد متفاوت است زیرا نه نیاز به آموزش دارد و نه بازیکن نیاز دارد تا آن را آزاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH