انتشار نمونه تصاویر گرفته شده با هواوی میت ۹

اخیرا شایعات مربوط به هواوی میت ۹ افزایش داشته و همچنین اطلاعات مربوط به این فبلت پرچمدار معرفی نشده نیز در چند روز گذشته در اینترنت لو رفته است. امروز هواوی در مراسمی که در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌شود از میت ۹ رونمایی خواهد کرد و براساس تیزرهای منتشر شده باید شاهد باتری فوق‌العاده، دوربین‌های بسیار خوب و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا ۷.۰ باشیم.

صحبت از سنسورهای دوربین هواوی میت ۹ شد، باید اعلام کنیم که تعدادی از تصاویر گرفته شده توسط دوربین میت ۹ از طرف مدیر تولید این شرکت چینی در Weibo (شبکه اجتماعی چینی) منتشر شده است. اگر به عکس‌های قرار گرفته در زیر این مقاله نگاه کنید، با ۹ تصویر ثبت شده توسط میت ۹ روبرو خواهید شد که اگرچه در آن‌ها تغییرات کمی اعمال گشته ولی کیفیت بالایی دارند. اکثر این تصاویر در شرایط نوری نامناسب ثبت شده‌اند که نشان‌دهنده توانایی بالای سنسورهای آن خواهد بود. تصویر اول و دوم توانایی آن را در محیط‌های واقعا تاریک مشخص می‌کند و براساس آن‌ها باید دوربین میت ۹ را بسیار قدرتمند ارزیابی کنیم.

براساس آخرین گزارشات هواوی میت ۹ احتمالا با دوربین اصلی دوگانه و رزولوشن‌های ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که ما حدس می‌زنیم این دوربین با همکاری شرکت لایکا ساخته شده در‌حالی‌که ممکن است از سنسورهای سونی در آن استفاده شود.

نگاهی به مشخصات این فبلت می‌اندازیم، نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن QHD، رمی ۶ گیگابایتی همراه با حافظه‌های داخلی متفاوت، پردازنده ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی Kirin 960، سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا ۷.۰ با رابط کاربری Emotion UI و بدنه فلزی برای میت ۹ در نظر گرفته شده است، البته گفته می‌شود که هواوی نمونه‌ای را با پسوند پرو و نمایشگر خمیده نیز معرفی خواهد کرد.

1 در مورد “انتشار نمونه تصاویر گرفته شده با هواوی میت ۹”

  1. هواوی کلا همه چیش خوبه الا چند مورد..

    گرافیک فوق العاده ضعیف پرچمدارهاش که در حد میان رده ها هم نیستش..اما گفته شده تو میت ۹ از اس۸ قویتره که من باور نمیکنم اما امیدوارم در حد اس۷ باشه حداقل..

    بعدی هم اینکه اپدیتهاش تو برخی بیلدها دارای مشکلات اساسی هستش و باگهای عجیبی داره که این مورد ضعیف بخش نرم افزاری هواوی رو نشون میده که باید سرمایه گذاری روی اون بخش رو هم افزایش بده..

    سوم هم اینکه شارژرهای این شرکت واقعا فست نیستن..حتی اگه با گوشی کار کنید در حین شارژ گوشی بینهایت دیر شارژ میشه..

    چهارم نوع صفحه نمایش به کار رفته توی گوشیهاش هستش که در حد مطلوبیه اما مثل Mi5 یا بقیه ips ها عالی نیست..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH