سامسونگ: در سال ۲۰۱۷ و پس از فاجعه نوت ۷، اعتبار برند خود را از نو می‌سازیم!

سامسونگ هنوز هم با مشکلاتی که گلکسی نوت ۷ برایش پیش آورده دست به گریبان است که باعث ضررهای میلیارد دلاری برای کمپانی کره‌ای شده است. مدیر عامل بخش آمریکای شمالی سامسونگ در مصاحبه با گروهی از خبرنگاران اعلام کرده که این شرکت به دنبال بازسازی اعتبار برند خود است.

در گفتگویی که در کنفرانس GSMA در آتلانتا برگزار شد، جورجی لی،‌ مدیر آمریکای شمالی سامسونگ گفت که ۲۰۱۷ یک سال بسیار عظیم برای بازسازی برند این کمپانی است. او اعلام کرد که فراخوان عمده جمع آوری گلکسی نوت ۷ در آمریکای شمالی تا ۸۰ درصد انجام شده است. همچنین او تکرار کرد که مهندسین سامسونگ و دانشمندان به سختی مشغول هستند تا علت اصلی آتش سوزی‌های اتفاق افتاده برای گلکسی نوت ۷ را بیابند:

ما در حال بررسی تمامی جنبه‌های این محصول و فرآیند تولید هستیم تا به این مطمئن شویم که می‌توانیم با اطمینان مشکلات اصلی را اعلام کنیم و از اتفاق افتادن آن‌ها در آینده جلوگیری کنیم. ما سخت کار خواهیم کرد تا مجددا اعتماد مشتریان، اپراتورها و دولت را بدست آوریم و برند خود را از نو بسازیم.

dsc05910

لی اشاره کوچکی هم به اولویت‌ها و برنامه‌های بلند مدت سامسونگ نمود. او توضیح داد که این شرکت به دنبال نوآوری است تا بتواند با تمرکز بر سادگی و عملکرد بهتر، پیشنهادات باارزش‌تری را به مشتریان ارائه دهد. این مورد در گلکسی S8 دیده خواهد شد که انتظار می‌رود در اوایل سال آینده (میلادی) رونمایی شود. شایعات حاکی از تغییرات بسیار عمده در این گوشی است.

در پایان، این مدیر به بیان افکار سامسونگ در رابطه با دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پرداخت که این شرکت با هدست‌های Gear VR خود در آن حضور دارد. او اعلام کرد که احتمالا این یک برنامه بلند مدت خواهد بود، به این دلیل که زمان می‌برد تا این محصولات تبدیل به یک محصول تمام عیار شده و به محبوبیت عمومی برسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH