گوشی هواوی میت ۹ با بدنه فلزی و دوربین دوگانه معرفی شد

دقایقی پیش کمپانی بزرگ و چینی هواوی، از پرچم‌دار جدید خود با نام هواوی میت ۹ رونمایی کرد، محصولی که باید آن را یکی از قدرتمندترین تولیدات حال حاضر دنیا دانست.

از این گوشی که در شهر مونیخ آلمان رونمایی شد، عکس‌ها و اکثر مشخصاتش پیش از این لو رفته بود و حال با رونمایی رسمی، مشخص شد که برخی از مسایل برای جذاب بودن آن هنوز وجود دارد.

میت ۹ این بار به اندازه ۰.۱ اینچ در نمایشگر، کوچک‌تر شده و به عدد ۵.۹ اینچ با وضوح تصویر فول اچ‌دی رسیده است، اما به واسطه نسبت بالای نمایشگر در برابر بدنه، حتی از محصولی چون آی‌فون ۷ پلاس که نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد، باز هم کوچک‌تر است.

هواوی از جدیدترین چیپست هواوی با نام کایرین ۹۶۰ بهره می‌گیرد که مجهز به ۸ هسته است. ۴ هسته قدرتمند کورتکس A73 که در فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کنند و ۴ هسته A53 که در حداکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به فعالیت می‌پردازند. همچنین هواوی این بار از یک واحد گرافیکی قدرتمند به نام Mali G71 بهره گرفته است و ۴ گیگابایت رم نیز در کنار این مجموعه توانمند سخت‌افزاری فعالیت می‌کند.

یکی دیگر از نقاط قوت میت ۹ را باید دوربین دوگانه آن دانست که از نسل دوم دوربین‌های لایکا بهره می‌گیرد. یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید در کنار لنز ۱۲ مگاپیکسلی رنگی که هر دو دارای f/2.2 بوده و از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کنند. همچنین فوکوس هایبرید و ۴ گانه باعث می‌شود تا دوربین دارای دقت و سرعت بسیار بالایی در سنجش سوژه باشد.

huawei-mate-9

هواوی ادعا می‌کند که به فناوری جدیدی دست یافته که بدون از دست رفتن جزئیات و کیفیت عکس، به شما اجازه زوم کردن می‌دهد (مانند زوم اپتیکال)، امری که بایستی منتظر ماند و در عمل کیفیت آن را سنجید.

گوشی میت ۹ تبدیل به اولین پرچم‌دار کمپانی چینی شده است که توانایی فیلم‌برداری با وضوح تصویر ۴K را نیز داراست و از سوی دیگر به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با F/1.9 تجهیز شده است.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و همچنین دو سیم‌کارت، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با ساپورت از شارژ فوق سریع ۵A و همچنین اسکنر اثرانگشت با توانایی تشخیص حرکت انگشت بر روی آن اشاره کرد.

huawei-mate-9

این فبلت جدید در ۶ رنگ خاکستری، مشکی، سفید، نقره‌ای، طلایی و قهوه‌ای عرضه می‌شود و به همراه اندروید ۷ و قیمتی در حدود ۷۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد. کشورهای آغازین برای شروع عرضه این محصول چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کویت، لهستان، عربستان سعودی، اسپانیا، تایلند و امارات متحده عربی اعلام شده و به همین خاطر و رابطه نزدیک تجاری کشور ما با امارات، بایستی منتظر عرضه سریع آن نیز در ایران باشیم.

4 در مورد “گوشی هواوی میت ۹ با بدنه فلزی و دوربین دوگانه معرفی شد”

  1. سلام اقای گلکار خسته نباشید بین الجی وی ۱۰ سونی زد ۵ پریمیوم کدوم رو انتخاب کنم و ایا گزینه بهتری رو پیشنهاد میدید ممنون از سایت خوبتون منتظر جواب هستم در ضمن چون سامسونگ داشتم میخام از یه برند دیگه باشه

  2. به نظر هوآوی دست پر اومده، فقط نمیدونم چرا گشودگی دیافراگم دوربین اینقدر کمه!امیدوارم عکس هاش تاریک نیفته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH