گوشی تاشو سامسونگ W2017 با اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم رسما معرفی شد

گوشی‌های تاشو مدتهاست که در بازار حضور ندارند، اما زمانی محبوبیت زیادی داشتند. مدتی است که اخبار حکایت از آن داشت که سامسونگ قرار است یک گوشی تاشو به بازار عرضه کند. حال سامسونگ به وعده خود عمل کرده و از گوشی تاشو W2017 رونمایی کرده است. البته هنوز قیمت W2017 مشخص نیست و در حال حاضر فقط برای بازار چین عرضه می‌شود. معلوم نیست که آیا این گوشی برای بازارهای دیگر نیز عرضه می‌شود یا نه. W2017 در دو رنگ سیاه و طلایی روانه بازار می‌شود.

شاید این فکر به ذهن خطور کند که ممکن است این گوشی از نظر مشخصات فنی کمی ضعیف باشد، اما اینطور نیست و سامسونگ تقریبا بهترین امکانات روز را برای آن در نظر گرفته است. در حقیقت، W2017 یک گوشی پریمیوم است. اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این موضوع را تایید می‌کند. W2017 از نمایشگر ۴.۲ اینچی AMOLED با ویژگی همیشه روشن (Always On) و رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد. در پشت گوشی می‌توانید دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌‌برداری ۴K را ببینید. دوربین سلفی ۵ نیز مگاپیکسلی شما را در گرفتن سلفی یاری می‌کند.

W2017 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. تنها اثر منفی تاشو بودن این است که باتری گوشی تنها ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این باتری را می‌توانید با فناوری شارژ سریع، سریعتر شارژ کنید. همه این مجموعه با اندروید مارشملو عرضه می‌شود و سامسونگ حرفی از آپدیت اندروید نوقا به میان نیاورده است.

samsung-w20171

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH