رشد ۲۵ درصدی فروش گوشی‌های لنوو

لنوو در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ موفق شده که ۱۴ میلیون اسمارت‌فون به فروش برساند. این میزان فروش، رشد قدرتمند ۲۵ درصدی نسبت به سه ماهه قبل را نشان می‌دهد، اما نسبت به فروش سال قبل، ۱۲ درصد کاهش نشان می‌دهد. در حالت کلی، این بخش ۱۵۶ میلیون دلار ضرر دیده است.

موتورولا نیز که حال بخشی از لنوو است، با معرفی موتو Z و موتورولا G4، شاهد رشد ۴۰ درصدی فروش خود بوده است. موتو Z تا بحال یک میلیون واحد فروش داشته و موتورولا تعداد ۳ میلیون واحد برای ۱۲ ماه اول را برای فروش آن در نظر دارد. لنوو از این فرصت استفاده کرده و فروش موتو Z را با اولین آیفون مقایسه می‌کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که بر اساس آمار اپراتور AT&T، موتورولا در بازار مکزیک با ۵۲.۵ درصد سهم، رهبر بازار در بخش گوشی‌های پریمیوم بوده و اپل با سهم ۳۹.۴ در رده بعدی قرار می‌گیرد. یانگ یانگ‌کینگ مدیر عامل لنوو می‌گوید:

شرایط بازار همچنان چالش برانگیز است، اما ما موفق شدیم نتایج خوبی بدست آوریم. بخش موبایل ما رشد خوبی نسبت به سه ماهه قبل داشت. ما همچنین توانستیم برخی از بهترین افراد بازار اسمارت‌فون را بکار گیریم و بخش مدیریت خود را تقویت کنیم. ما به دیدگاه، استراتژی و تیم‌مان اعتماد داریم.

موتورولا در حال تلاش است تا ماژول‌های Moto Mod را برای موتو Z نیز عرضه کند. برای رسیدن به این هدف، لنوو حتی با سایت‌هایی همچون Indiegogo همکاری می‌کند تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا ماژول‌های Moto Mod خود را بسازند. توسعه‌دهندگان باید ماژول‌های خود را به ثبت برسانند و برندگان به دفتر مرکزی موتورولا دعوت می‌شوند. برندگان از سرمایه‌گذاری لنوو و ورایزون بهره‌مند می‌شوند. لنوو می‌گوید:

ما نمی‌توانیم ایده‌های Moto Mod را داشته باشیم و خلاقیت واقعی پشت درهای بسته اتفاق نمی‌افتد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH