نوکیا و راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند برای سال ۲۰۱۷

زمانی که مایکروسافت بخش موبایل نوکیا را خریداری کرد،‌ در قراردادی نوشته شده این شرط را عنوان کرد که تا ۳۰ ماه نباید هیچ گوشی با برند نوکیا تولید شود. در سپتامبر امسال این ۳۰ ماه تمام شده و نوکیا قصد دارد که گوشی‌های اندرویدی خود را برای سال بعد روانه بازار کند.

در بهار امسال، مایکروسافت حق استفاده از برند نوکیا را به شرکت HMD Global که توسط کارمندان سابق نوکیا و مایکروسافت تشکیل شده فروخت. حال HMD Global کمپانی تبلیغاتی Mother را برای تبلیغات و بازاریابی گوشی‌هایش انتخاب کرده است. پکا پانتالا، مدیر ارشد بازاریابی HMD Global می‌گوید:

نوکیا یک برند اسطوره‌ای، قابل اعتماد و شناخته‌شده در سطح دنیاست. از آنجایی که حق انحصاری برند نوکیا برای موبایل و تبلت را در اختیار داریم، بلندپروازی ما این بود که آژانسی را پیدا کنیم که هم فرصت و هم مسئولیت عرضه رده جدیدی از محصولات به بازار را درک کند. ما شرکت Mother را همچنین شرکتی می‌دانیم که به ما کمک خواهد کرد که نسل جدیدی از مصرف‌کنندگان را در سراسر دنیا جلب کنیم.

این موضوع نشان می‌دهد که عزم HMD Global برای عرضه گوشی‌های نوکیا جدی است، چون آژانس تبلیغاتی بزرگی را برای اینکار استخدام کرده است. بنیانگذار Mother می‌گوید:

برند نوکیا در سراسر دنیا شناخته شده است. ما خوشحال هستیم که با HMD Global فصل جدیدی از گوشی‌های با برند نوکیا را آغاز کنیم.

کمپانی Mother کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای را برای رونمایی از گوشی‌های نوکیا شروع خواهد کرد. احتمالا شاهد سخت‌افزارهای دیگری بجز اسمارت‌فون نیز با برند نوکیا خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH