مایکروسافت و توسعه اسمارت‌فونی که به پردازنده‌های لپ‌تاپ اینتل مجهز است!

بر اساس اخباری که افشاگر معروف ایوان بلاس منتشر کرده، مایکروسافت در حال کار بر روی اسمارت‌فونی است که از پردازنده‌های کلاس لپ‌تاپ اینتل استفاده می‌کند. این اسمارت‌فون مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود. گرچه توییت‌های قبلی نشان میداد که این فقط یک مدل مفهومی بوده که مایکروسافت دیگر آن را ادامه نمی‌دهد، اما در توییت‌های جدید، ایوان بلاس ادعا می‌کند که این گوشی چیزی فراتر از مدلی مفهومی بوده و از کاربران می‌خواهد که منتظر اخبار جدیدتر در این مورد باشند.

تصاویر جدید، مدل‌های فیزیکی را نشان می‌دهد که این نشان از آن دارد که اسمارت‌فون از مرحله مفهومی خارج شده و به مرحله آزمایش رسیده است. حتی ممکن است که این گوشی همان سرفیس فونی باشد که مدتهاست کاربران منتظر عرضه آنند. البته وقت گذاشتن بر روی ویندوز ۱۰ موبایل کمی عجیب بنظر می‌رسد.

بازخوردها تاکنون مثبت بوده است. برخی نگران عمر کم باتری هستند. اگر این پروژه به سرانجام برسد، باید ببنیم که آینده مایکروسافت چگونه خواهد بود، چرا که مدتهاست که مایکروسافت سرمایه‌گذاری چندانی بر روی کاربران عادی ندارد. چون مایکروسافت بیشتر بر روی کاربران تجاری متمرکز است، تجمیع سیستم عامل و نرم افزارهایش در پی‌سی، تبلت و گوشی راهی برای افزایش چنین کاربرانی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH