سامسونگ یک به‌روزرسانی جدید برای گلکسی نوت ۷ منتشر می‌کند

هرچند تلاش‌های سامسونگ برای جمع‌آوری گلکسی نوت ۷های توزیع شده در بازار بسیار زیاد بود اما برآورد می‌شود هنوز هم بیش از یک میلیون گلکسی نوت ۷ در اختیار کاربرانی باشد که تاکنون حاضر به تحویل اسمارت‌فون‌های معیوبشان نشده‌اند. در برخی از کشورها مانند نیوزلند این مدل به لیست سیاه اپرانورها اضافه شده است، به این ترتیب امکان ارایه خدمات شبکه‌ای به این مدل وجود ندارد. به‌تازگی خبری منتشر شده است که بیان می‌کند سامسونگ یک به‌روزرسانی برای گلکسی نوت ۷ در ایالات متحده منتشر می‌کند که امکان شارژ بیش‌تر از ۶۰ درصد را نمی‌دهد.

ماه گذشته بود که سامسونگ چنین به‌روزرسانی را برای کاربران اروپایی عرضه کرد و حالا نوبت به کاربران ایالات متحده رسیده است تا این به‌روزرسانی حیاتی را دریافت کنند. سامسونگ اعلام کرده است که تاکنون ۸۵ درصد از اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت ۷ که در ایالات متحده فروخته شده بود عودت داده شده‌اند اما تعداد کمی از کاربران هنوز برای تعویض اسمارت‌فون خود با یک مدل جایگزین اقدام نکرده‌اند. به هرحال این به‌روزرسانی از چند روز آینده در اختیار این کاربران قرار خواهد گرفت.

بنابر گفته سامسونگ:

ما هم‌چنان در حال جمع‌اوری گلکسی نوت ۷ از سطح بازار هستیم. برای افزایش سطح همکاری یک به‌روزرسانی را در روزهای آینده عرضه می‌کنیم که اجازه شارژ شدن گوشی بیش از ۶۰ دصد را نخواهد داد. یادآور این به‌روزرسانی پس از هربار ریبوت، شارژ کردن و یا حتی روشن کردن صفحه نمایش، نشان داده خواهد شد.

ما هم‌چنان نمی‌دانیم که سامسونگ چگونه قصد دارد که همه کاربران را مجبور به دریافت و نصب این به‌روزرسانی کند اما نمایش پیام‌های ثابت آزاردهنده شاید بتواند دارندگان لج‌باز گلکسی نوت ۷ را مجبور به به‌روزرسانی کند. البته اینکه چرا یک شخص اسمارت‌فونی که هر لحظه ممکن است او و یا اطرافیانش را دچار آسیب و ضرر کند را هم‌چنان نگهداری می‌کند، مشخص نیست!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH