عذرخواهی سامسونگ برای مشکلات گلکسی نوت ۷ در یک آگهی تمام صفحه‌ای روزنامه!

پس از دوبار فراخوانی مدل‌های گلکسی نوت ۷، عرضه و تولید این گوشی متوقف و سامسونگ میلیاردها دلار ضرر را متحمل شد. اما ضرر بزرگ‌تر برای سامسونگ از بین رفتن اعتماد کاربران به این شرکت و برندش بود. آمریکا یکی از بازارهایی است که سامسونگ فروش و اعتبار خوبی در آن داشته است، به همین دلیل این شرکت کره‌ای در یک آگهی تمام صفحه در سه روزنامه بزرگ آمریکایی نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست، از مشتریان عذرخواهی کرد.

در پایان این آگهی هم امضا آقای جورجی لی، مدیر آمریکای شمالی سامسونگ الکترونیکس دیده می‌شود. در این بیانیه آمده که سامسونگ کوتاهی خود را در تعهد به ارایه بهترین کلاس کیفیت و امنیت، حس کرده است.

بررسی گلکسی نوت ۷ برای یافتن دلیل انفجار همچنان ادامه دارد و زمانی که تحلیل‌ها کامل شد، سامسونگ یافته‌های خود را به اشتراک خواهد گذاشت. این کمپانی کره‌ای می‌گوید که در حال بررسی دوباره تمامی جنبه‌ها و موارد برای این دستگاه است، از ساختار کلی باتری تا نرم افزار، سخت افزار و فرایند تولید. با وجود سرعت بالای ارزیابی‌ها توسط سامسونگ، این شرکت هنوز هم به زمان نیاز دارد تا به یک پاسخ صحیح برسد.

علاوه بر گلکسی نوت ۷، در متن عذرخواهی سامسونگ به ماجرای فراخوانی ماشین‌های لباسشویی این شرکت در آمریکا هم اشاره شده است. در حال حاضر کره‌ای‌ها در حال بررسی موضوع هستند تا دلیل اصلی این مشکل را هم بیابند و راه بهبود عملکرد خود را کشف کنند تا به بالاتربن استانداردها برای پیشرفت بیشتر، برسند.

امنیت برترین اولویت این شرکت است و کمپانی اعلام کرده که به صدای مشتریانش گوش می‌دهد، از اشتباهات درس می‌گیرد و به گونه‌ای رفتار می‌کند که اعتماد دوباره مشتریان را جلب کند.

samsung-galaxy-note-7-appology-ad-02

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH