به‌زودی قابلیت چند پنجره‌ای به خانواده اکسپریا ایکس سونی می‌آید

مدت‌هاست سونی پروزه‌ای به نام “Concept for Android” را آغاز کرده است. در این برنامه سونی امکانات و قابلیت‌های تازه‌ای که قصد دارد به رابط کاربری‌اش اضافه کند را در اختیار کاربران و طرفداران داوطلب قرار می‌دهد. سونی درحال آماده‌سازی اندروید نوقا برای اسمارت‌فون‌های سری اکسپریا X است و برخی از کاربران اروپایی، شانس امتحان کردن رابط کاربری جدید اکسپریا را پیش از عرضه رسمی به دست آورده‌اند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که به‌روزرسانی جدید، ویژگی‌های تازه زیادی را با خود به همراه دارد. از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود رابط گرافیکی در بخش نوتیفیکشن‌ها و قابلیت چند پنجره‌ای (Multi-Window) اشاره کرد. قابلیت چند پنجره‌ای برای اسمارت‌فون‌های با نمایشگر بزرگ‌تر هم‌چون اکسپریا ایکس و ایکس پرفورمنس مناسب به نظر می‌رسد اما مطمئنا در نمایشگر ۴.۶ اینچی نسخه کامپکت چندان مفید نخواهد بود.

یکی دیگر از امکانات نسخه جدید رابط کاربری سونی افزوده شدن اپلیکیشنی جدید به نام inTouch است، این اپلیکیشن در واقع یک راه دوطرفه میان کاربران و مدیران سونی است و به نوعی برای پشتیبانی کاربران و شرکت کردن آن‌ها در نظرسنجی‌ها کاربرد دارد. تعامل بیش‌تر کاربران با مدیران می‌تواند موجب بهبودی محصولات سونی در آینده شود.

اگر می‌خواهید به جمع آزمایش کنندگان رابط کاربری اکسپریا ایکس بپیوندید نیاز به یک اسمارت‌فون از خانواده ایکس و نصب برنامه Concept Installer دارید.

1 در مورد “به‌زودی قابلیت چند پنجره‌ای به خانواده اکسپریا ایکس سونی می‌آید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH