سامسونگ برای جذب مشتریان نوت ۷، گلکسی S8 را با نمایشگر بزرگ‌تر می‌سازد

اخبار تاکنون حکایت از آن داشت که سامسونگ گلکسی S8 با نمایشگر ۵.۱ اینچی و ۵.۵ اینچی عرضه می‌شود. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا اندازه نمایشگر هر دو مدل را بزرگتر در نظر گرفته تا بتواند دل کاربران نوت ۷ را نیز بدست آورد.

این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد برای بدست آوردن دل طرفداران سری نوت، اندازه نمایشگر گلکسی S8 را به ترتیب به ۵.۷ اینچ و ۶.۲ اینچ افزایش دهد. نکته مهم اینجاست که این افزایش ابعاد نمایشگر به افزایش ابعاد گوشی منجر نمی‌شود، بلکه سامسونگ تصمیم دارد حاشیه گوشی را کم می‌کند، حتی ممکن است که دکمه هوم نیز جای خود را به نمایشگر بدهد. ظاهرا نمایشگرهای بدون حاشیه از ویژگی زیباشناختی کم‌کم به یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌ها تبدیل شده‌اند. احتمال دارد که اپل نیز در دهمین سالگرد آیفون از نمایشگر بی‌حاشیه در آیفون استفاده کند.

سامسونگ همچنین ممکن است که نام‌گذاری گلکسی S8 را تغییر دهد و مدل با نمایشگر خمیده و بزرگتر را با پسوند پلاس روانه بازار کند. گزارش‌ها همچنین حکایت از آن دارد که سامسونگ قرار است تست گلکسی S8 را از ژانویه آغاز کند و به همین دلیل، قطعاتی برای ژانویه سفارش داده است. احتمالا سازندگان قطعات در ماه فوریه سفارش‌های بیشتری از سامسونگ دریافت کنند، چون مرحله دوم تست با مدل‌های عیب‌یابی شده آغاز می‌شود. سامسونگ هر سال پرچمداران گلکسی S را در ماه مارس رونمایی می‌کرد. اما امسال به دلیل فاجعه نوت ۷، ممکن است که گلکسی S8 در ماه آوریل روانه بازار می‌شود.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH