تصویری از تلفن هوشمند Dell با سیستم عامل ویندوز ۱۰

تلفن هوشمند Elite x3 اچ‌پی را می‌توان یکی از قدرتمندترین محصولات با سیستم عامل ویندوز ۱۰ دانست. البته Idol 4S آلکاتل که به تازگی رونمایی شده است نیز گجت بدی به نظر نمی‌رسد. متأسفانه بخش موبایل کمپانی مایکروسافت در حال حاضر، توان رقابت با سیستم عامل‌های iOS و اندروید را ندارد. پس به این ترتیب، تعداد محدودی از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند اقدام به استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل روی گجت‌های خود می‌کنند.

در حقیقت، بسیاری از شرکت‌ها نیز پروژه‌های تولید تلفن هوشمند با سیستم عامل ویندوز خود را با وجود پیشرفت زیاد در آن، کنسل کرده‌اند. هفته پیش، اخباری در این زمینه و مرتبط با یک تلفن هوشمند که محصول شرکت دل بود، منتشر گردید.

البته تولید این دیوایس در حالی کنسل شد که در مرحله آزمایشی به سر می‌برد. اما هنوز، اطلاعاتی از این تلفن هوشمند در دسترس است و امروز نیز تصویر آن توسط Evan Blass معروف در رسانه‌ها منتشر گردید.

این فبلت دارای صفحه نمایشی ۶.۴ تا ۷ اینچی است که به احتمال خیلی زیاد از رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که کمپانی در نظر داشت تا از پردازنده X86 اینتل در این محصول استفاده کند که این موضوع، باعث می‌شد تا این فبلت به یک سیستم رومیزی یا لپ‌تاپ تبدیل شود.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این پروژه کنسل شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رم ۴ تا ۸ گیگابایت

حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت

تصویر منتشر شده از این فبلت، آن را روی داکی نشان می‌دهد که دارای دو محفظه است و احتمال جایگاه دوم، به باتری این دیوایس تعلق می‌گیرد.

شایعات پیرامون تلفن هوشمند Dell از سال ۲۰۱۴ وجود داشته و احتمال می‌رفت که این محصول در سال ۲۰۱۷ رونمایی شود. اما در حال حاضر، ظاهرا تولید آن کنسل شده است!

dell-phone

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH