مشخصات هواوی P10 در بنچمارک GFXBench دیده شد

P9 یکی از گوشی‌های پرفروش هواوی است. این گوشی را شاید بتوان اولین تجربه هواوی در عرضه یک پرچمدار دانست. مشخصات فنی هواوی P9 همانند دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و ۳ گیگابایت رم باعث شد که فروش زیادی داشته باشد و تاکنون حدود ۹ میلیون واحد از آن به فروش رسیده است. در دنیای موبایل، برای هر گوشی موفقی نسخه جدیدتر نیز ساخته می‌شود. P9 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حال وبسایت GFXBench نیز مشخصات فنی هواوی P10 را منتشر کرده است. بر اساس این بنچمارک،‌ هواوی P10 به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مجهز است. چیپست آن Kirin 960 بوده که دارای هشت هسته‌ با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و واحد گرافیکی Mali G-71 است. ظاهرا هواوی تصمیم گرفته که رقابت سختی با دیگر پرچمداران داشته باشد، چون این پرچمدار را به ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است.

برای ثبت تصاویر می‌توانید از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کنید، اما در اینجا نشانی از دوربین دوگانه دیده نمی‌شود که کمی عجیب بنظر می‌رسد، چون هواوی از اولین سازندگانی بود که از دوربین دوگانه استفاده کرد. دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی شما را در سلفی گرفتن و چت ویدئویی یاری می‌کند. اندروید ۷ نوقا نیز سکان هدایت گوشی را در دست دارد. با توجه به فروش خوب P9 (سه میلیون واحد در ۲ ماه گذشته) دلیلی ندارد که هواوی برای معرفی P10 عجله‌ای داشته باشد. P10 احتمالا در اواخر ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی معرفی شده و در ماه آوریل روانه بازار می‌شود.

شماره مدل گوشی که در بنچمارک دیده می‌شود، LON-L29 که تقریبا تایید می‌کند که هواوی P10 است، چون هواوی P9 با شماره مدل LON-L19 شناخته می‌شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH